Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Herkkusieniä, hillosipuleita, ananasta, jauhelihaa, tomaattimurskaa ja riisiä. Olen aika varma, että jossain kohtaa huomaamattani tuo parisuhteessa elävä naiseni on vaihdettu jätemyllyyn joka syö kuin hevonen.![]()
On siinä muutama muukin hyvä ominaisuus. Kuten tissi 1. ja tissi 2.niin hyvä perse.
Herkkusieniä, hillosipuleita, ananasta, jauhelihaa, tomaattimurskaa ja riisiä. Olen aika varma, että jossain kohtaa huomaamattani tuo parisuhteessa elävä naiseni on vaihdettu jätemyllyyn joka syö kuin hevonen.![]()

Varo ettei perse repeä.Mursukkeen pyllystä tuliki mieleen, että mähän saan mennä ens viikolla salilla tekemään jotain läpsyttely jumppaa! Woopwoop!
Tulipa taas todennäköiset syyt ilmi miksi minä en saa anteeksi mitään (enkä muutakaan)![]()
"Sulkemisen jälkeen hän oli lähtenyt Hossainin luo keskustelemaan mahdollisesta työpaikasta tai työharjoittelusta"Onks teiän mielestä reilu pari vuotta kolmesta raiskauksesta soppeli korvaus ? Ensikertalainen kun tuosta sitten sen reilun vuoden istuu.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005452204.html
Esim. väärinpinnistyksessä.Apua!? Miksi se repeäisi?![]()
Kävin tyyppää sen tänään. Maisemat oli hyvät ja jos jos huomenna ei ole domsseja etujaloissa niin ei ole ikinä.