Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Herkkusieniä, hillosipuleita, ananasta, jauhelihaa, tomaattimurskaa ja riisiä. Olen aika varma, että jossain kohtaa huomaamattani tuo parisuhteessa elävä naiseni on vaihdettu jätemyllyyn joka syö kuin hevonen. :eek:

Herkkusieniä, hillosipuleita, ananasta, jauhelihaa, tomaattimurskaa ja riisiä. Olen aika varma, että jossain kohtaa huomaamattani tuo parisuhteessa elävä naiseni on vaihdettu jätemyllyyn joka syö kuin hevonen. :eek:

Se on laiskan ihmisen jauhelihapatajuttu! Lidlin säilykehyllyn inspiroima. Aattelin etten viitsi laittaa sua pilkkomaan puolta kiloa paprikaa :)

Tissi ykkönen ja kakkonen kiittävät myös huomioinnista :confused:

Tulipa taas todennäköiset syyt ilmi miksi minä en saa anteeksi mitään (enkä muutakaan) :notworthy:

Minusta oot mopsi ollut aina jotenkin sympaattinen vaikka sulla onkin aika kärjistetyt ja useimmiten enemmän tai vähemmän pölhöt mielipiteet. Mun mielestä et oo kuitenkaan samalla lailla ilkeä ketään tiettyä nimimerkkiä kohtaan kuin monet muut vaan purat vaan sitä omaa ahdinkoa. Toivoisin vaan, että löytäisit helpotusta siihen omaan elämään ja osaisit arvostaa sitä kaikkea mitä sulla on. Elämä on helpompaa, kun ainakin pyrkii keskittymään niihin positiivisiin aspekteihin.

Sori offtopicci offtopicista.

ei

isänmaamme tuomioissa ei muutenkaan ole mitään järkeä

juuri tänään paikallislehdessä oli uutinen jannusta joka oli hörhöilly urakalla, humehiä, aseita, varkauksia, tuomio: muutama kk ehtoollista

kaiken huippu: tuomiota lievensi aiempi rikoshistoria

Minä en ymmärrä

Jestas. Sain kk ilmaiset jumpat naapurikylän salille. Eikä tarvinnut edes panna ketään.

Kävin tyyppää sen tänään. Maisemat oli hyvät ja jos jos huomenna ei ole domsseja etujaloissa niin ei ole ikinä.

Loppuvko lepoa tai siis ei jumppaa vaan helesti ruokaa ja vähän virvokkeita ja viinaa.

Back
Ylös Bottom