Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenna aamulla virallinen lähtöpaino, paljonko tulee pöhöä ke-pe välisestä yöstä? :whistle::sick:

Mielestäni tämä läpänheitto Helistön oletetusta (muka) heikosta markkina-arvosta ei ole yhtään hauskaa :cautious:
Ei se oikeasti ole mitään muka-huonoa. Ihan vaan huonoa.
Mun spseksit ei ole niillä markkinoilla hyvät vaikka olen ihan huippuluokan minkki.

Ihan ku olis tehny jonku kauhean rääkkitreenin, jalat tärisee ja kauhia hiki. Uskalsin kokeilla muutaki ku vaan pelkkää yin joogaa, jessus sentään.

Pakko kehittää isompi kämppä, tänne ei vaan mahdu isompaa sohvaa. Ja näin pienellä sohvalla tuo helekatin vasikka retkottaa aina puoliksi miehen päällä ruhjoen kyynärpäillään jotain oleellista :LOL:

Pakko kehittää isompi kämppä, tänne ei vaan mahdu isompaa sohvaa. Ja näin pienellä sohvalla tuo helekatin vasikka retkottaa aina puoliksi miehen päällä ruhjoen kyynärpäillään jotain oleellista :LOL:
:kuvia:

Vasikasta

E: oletan, että puhut eläimestä.
upload_2017-11-14_21-57-23.webp

Kuva Lapista :)

Alottelin kattomaan taas kylmää rinkiä. On kyllä hyvä sarja! Ei oo turhaan naisia säheltämässä.
Onhan siinä valitettavasti muutama ihan oikeakin nainen morsianten lisäksi. Siitä huolimatta 5/5. Minullakin odottaa uudelleenkatselua (3. tai 4. kerta), mutta olen vielä antanut mahdollisuuden parille uudelle sarjalle ennen sitä.

Onhan siinä valitettavasti muutama ihan oikeakin nainen morsianten lisäksi. Siitä huolimatta 5/5. Minullakin odottaa uudelleenkatselua (3. tai 4. kerta), mutta olen vielä antanut mahdollisuuden parille uudelle sarjalle ennen sitä.

Toki mutta onneksi ovat varsin pienessä roolissa. Naisen paikka on kumminkin kotona tiskaamassa eikä missään tv-sarjassa / elokuvissa. Miinus toki stripparit, koti-äidit ja huorat. Noihin rooleihin toki voidaan palkata naiset. Kunhan omaavaat hyvät tissit.

@Finnlady kylässä?

JUMALAUTA.

Kupriksen sohva on kyllä pieni. Varsinkin kun se vasikkakin tahtoo aina siihen.

Junassa vielä kaks tuntia, määränpäässä mäkkäriin oottaa bussia ja bussilla himaan keittää kahvit ja töihin.

13 h syömättä, vähän hiukoo. Mutta keikka oli hyvä. :ROFLMAO:

Back
Ylös Bottom