Olisihan se lajityypillisesti aika karju silloin!Mulle riittäisi 100kg kolmella jalalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisihan se lajityypillisesti aika karju silloin!Mulle riittäisi 100kg kolmella jalalla.
Sauna ja seksiSen sijaan: tuolla muualla jo totesin, että tänään olisi taas kolmen ässän päivä.
Kahteen jää kun ei tarvitse siivota.
Toinen oikein.Sauna ja seksi
Toissa vuonna? Aika usein
Pikkujoulukausi aluillaan, sullakin mahdollisuudet kohenee.Toissa vuonna? Aika usein![]()
Ei puutu kuin pikkujoulut.Pikkujoulukausi aluillaan, sullakin mahdollisuudet kohenee.
Sun tapauksessa parhaat mahdollisuudet vois olla näkövammaisten pikkujouluissa.Ei puutu kuin pikkujoulut.
Pitäis olla myös kuuro-mykkä.Sun tapauksessa parhaat mahdollisuudet vois olla näkövammaisten pikkujouluissa.
Minusta kaikesta väkisin sukupuoli/tasa-arvo/feminismiasian tekeminen ei ole yhtään hauskaa.
Sie ootkin mies, etkä voi noita asioita ymmärtää. Ikinä. Senkin naisia alistava sika.

Niin on ihan persreiästä. Minä kyllä mulkuttaisin Helistöä, jos se olisi mahdollista.Mielestäni tämä läpänheitto Helistön oletetusta (muka) heikosta markkina-arvosta ei ole yhtään hauskaa![]()
Niin on ihan persreiästä. Minä kyllä mulkuttaisin Helistöä, jos se olisi mahdollista.
En ainoastaan, enkä salaakaan.Salaa kuitenkin haluat vain ja ainoastaan mopsia.