Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perjantai on virallinen munkkipäivä, mutta paikallisesti voidaan sopia myös muista munkkipäivistä. Itse kannatan mallia, missä perjantai on virallinen munkkipäivä, ja muut päivät ovat virallisia takasämpyläpäiviä.

Perjantai on virallinen munkkipäivä, mutta paikallisesti voidaan sopia myös muista munkkipäivistä. Itse kannatan mallia, missä perjantai on virallinen munkkipäivä, ja muut päivät ovat virallisia takasämpyläpäiviä.
Tämä on hyvä, mutta yleissitovaan osaan voitaisiin lisätä, että muut päivät voivat olla myös epävirallisia munkkipäiviä, jonka lisäksi, jos ei paikallisesti toisin sovita, voi perjantai myös olla epävirallinen takasämpyläpäivä.

Ollaan vissiin hengattu erilaisilla kanavilla :D Ainaki muutamalla kanavalla se kysyttiin AINA kun selvis, että uus tyyppi oli naispuolinen. Ja tietysti myös vakkareilta kyseltiin tilannepäivityksiä välillä, jos vaikka ois tapahtunut muutoksia :-D ehkä sä oot vaan ollu kanavilla, joissa on ollu jotain fiksumpaakin keskusteltavaa?

Ei niissä kyllä fiksuja koskaan keskusteltu.. Nyt täytyy kyllä sanoa, etten muista edes mitä niissä kyseltiin. Mä hetken aikaa jaksoin ettiä uusia kanavia, mutta jämähdin sitte moneksi vuodeksi vaan pariin kanavaan.

Paitsi, että pari kuukautta sitte kävin pakkiksen irkkikanavalla. Se oli jännää!

Irmalla vanhan kokoluokituksen mukaan b/c, nykyluokituksella e-sarjalaiset.

Mä en enää ees tiedä mikä on mun kuppikoko ku tissit hävis sairaalareissulla.

Tukka siistitty. Nyt sohvan paikallaan pitämistä. Huomenna moottorimarssi Helsinkiin ja yritetään selvitä hengissä kaksi iltaa.

e: harmillisesti kolmen päivän koulutuspäivillä keskimmäisessä ei ole YHTÄÄN ainoaa kiinnostavaa luentoa, joutuu vain olemaan ja käymään kaupungilla. Harmi. :whistle:

Mulla olis tiedossa naisten pikkujoulumatka jännittävään kohteeseen eli Manseen tuossa ens viikolla! Saa nähdä, pääseekö siellä viihteelle asti vai tarviiko jäädä pötköttelemään ja vahtimaan hotellihuonetta koko yöksi :konsta:

Back
Ylös Bottom