Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ah kanelipulla-Lohiloa. Kevyt viikko alkoi taas.

Liitteet

• 91ED697E-2E76-4D8D-A461-386C4652370B.webp
    91ED697E-2E76-4D8D-A461-386C4652370B.webp
    864,7 KB · Katsottu: 197
Tuon firman tavaraa saa onneksi ostaa nykyään kaupasta. Joskus piti vaivautua tehtaanmyymälään ostamaan.
Bonnen aplarimehu oli joskus ainakin parasta mehuista. Sitä sai erikois viikonloppuina, muuten oli juomana maitoa ja kotimehua. Tiedä onko enään hyvää, se kun katosi kaupoista varmaan 15 v sitten.

Bonnen aplarimehu oli joskus ainakin parasta mehuista. Sitä sai erikois viikonloppuina, muuten oli juomana maitoa ja kotimehua. Tiedä onko enään hyvää, se kun katosi kaupoista varmaan 15 v sitten.
Mä pidän sitä omenasta.
Muistan kun join sitä litratolkulla 15 vuotta sitten kun imetin lastani. Tuntui, että suu oli kuiva kun beduiinin sandaali vaikka olisi juonut Atlantin verran joka pvä.

Saudi-Arabian korruptionvastaiset pidätykset ovat laajentuneet, ja maa ilmoitti torstaina pidättäneensä jo noin 200 ihmistä.

Saudi-Arabian mukaan kavalluksia ja korruptiorahaa vuosikymmenten ajalta on paljastettu yli sadan miljardin dollarin edestä

Pikkurahaa, jumalauta yli 100 miljardia dollaria korruptio/kavallus fyrkkaa ja toi on vaan huonosti piilotettua eli vain pienenpieni osa kaikesta

Jumalauta

Paljonko tulee mittariin ja miksi tossa sun avatarin alapuolella lukee tyhmä ämmä?

Ikämies :david:

Koska mä olen tyhmä ämmä.
Sain niin kovin henkisesti turpiin tuossa taannoin koska olen tyhmä ämmä. Vähemmästäkin olisin pitänyt tajuta.
Luulin, että olen kova jätkä mut en mä näköjään sit olekaan.

Back
Ylös Bottom