Onko tämä hyväksyttävää pakkiksen kaljasiepoille?
Asahi Black on mielestäni parempi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tämä hyväksyttävää pakkiksen kaljasiepoille?
Ooksä vaihtanu punasen härän kaliallitkuihi?Onko tämä hyväksyttävää pakkiksen kaljasiepoille?
Mulla on ens vkolla. Mutta minäpä taidan riipaista seitin ohuen humalan kun mulla on synttäri- tuparit ja vuoden 3/3 iltamat.Ah kanelipulla-Lohiloa. Kevyt viikko alkoi taas.
Ooksä vaihtanu punasen härän kaliallitkuihi?
Mulla on ens vkolla. Mutta minäpä taidan riipaista seitin ohuen humalan kun mulla on synttäri- tuparit ja vuoden 3/3 iltamat.
Bonnen aplarimehu oli joskus ainakin parasta mehuista. Sitä sai erikois viikonloppuina, muuten oli juomana maitoa ja kotimehua. Tiedä onko enään hyvää, se kun katosi kaupoista varmaan 15 v sitten.Tuon firman tavaraa saa onneksi ostaa nykyään kaupasta. Joskus piti vaivautua tehtaanmyymälään ostamaan.
Mulla oli jo elokuussa, samana vkonloppuna kun muutin. Mutta nyt juhlitaan sitten samalla tupareita ja ikämiesjuhlia.Moneskos päivä sulla on synttärit?
Mä pidän sitä omenasta.Bonnen aplarimehu oli joskus ainakin parasta mehuista. Sitä sai erikois viikonloppuina, muuten oli juomana maitoa ja kotimehua. Tiedä onko enään hyvää, se kun katosi kaupoista varmaan 15 v sitten.
Paljonko tulee mittariin ja miksi tossa sun avatarin alapuolella lukee tyhmä ämmä?Mulla oli jo elokuussa, samana vkonloppuna kun muutin. Mutta nyt juhlitaan sitten samalla tupareita ja ikämiesjuhlia.
Armoton ryyppäys päälle.
Kyllä. Mm. Mukelon leikkipuhelimeen, millä pystyy äänittään.Oletteko te äänittäneet omia pierujanne?
En. Haistanut olen!Oletteko te äänittäneet omia pierujanne?
Vau mikä tunnustus! Omien pierujen haistelija.En. Haistanut olen!
Paljonko tulee mittariin ja miksi tossa sun avatarin alapuolella lukee tyhmä ämmä?

Ei oma paska pahalle haista. Tai niin ne sanoo.Vau mikä tunnustus! Omien pierujen haistelija.