Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En etikkaa käytä, mutta minä olen ymmmmärtänyt että sillä neutraloitaisiin mahdolliset pesuainejäämät.

Voinen olla hakoteillä(kin).

Käytämpäs etikkaa, nimittäin keittiön työtasojen päivittäiseen rassaamiseen. Sumutinpullossa 1 osa etikkaa ja 9 vettä.
Mulla on sumupullossa vairia jota pöllytän tasoille ja pyyhin rätillä pois, pitänee testata etikkaa mutta koska olen kova jätkä laitan 1 osan vettä ja 9 etikkaa.
Viinaa kun en voi juoda niin joskus saanut jotain jämympää vodkaa tms. niin käyttänyt sitäkin tasoille.

En etikkaa käytä, mutta minä olen ymmmmärtänyt että sillä neutraloitaisiin mahdolliset pesuainejäämät.

Voinen olla hakoteillä(kin).

Käytämpäs etikkaa, nimittäin keittiön työtasojen päivittäiseen rassaamiseen. Sumutinpullossa 1 osa etikkaa ja 9 vettä.

Haiseeko se?

Onko sen verran styrkkaa tuolla suhteella, että riittää lieden päivittäispuhditukseen?

Haiseeko se?

Onko sen verran styrkkaa tuolla suhteella, että riittää lieden päivittäispuhditukseen?
Tuoksahtaahan se sen aikaa kun tasot kosteat, mutta aika lyhyt on se aika jolloin sen haistaa.

Käytin ennen fairyä ja vettä sumutinpullossa, mutta muutenkin altistuu aivan tarpeeksi kemikaaleille, joten korvasin fairyn etikalla. Keittiön tasoilla kun itse lepuutan elintarvikkeita hetkellisesti, joten sieltä se sit pääsee suukkiin lopulta.

Etikalla myös liesi. Ampuu reilusti ympäriinsä liettä, minuutin odotus ja tiskiharjaa perään tai suoraan rätillä veks. Pelaa loistavasti. Siksi ei fairyä enään etes liettä varten sumutinpullossa.

Toki, pinttyneet liedestä ei etikalla lähde, eikä edes fairyllä, niille saa antaa sit patapataa isommassa siivossa.

Mulla menee nyt hermo korjaillessa toisten virheitä. Ei tästä saa nyt mitään tolkkua, perkele.
Haha, löytyihän se haistavitun kirjasto, josta vika löytyykin. Nyt sitten tarttis vaan korjata kolmannen osapuolen tekemä kikkare ilman että rikkoo mitään muuta. Nooh, eiköhän se tästä.

Etikalla myös liesi. Ampuu reilusti ympäriinsä liettä, minuutin odotus ja tiskiharjaa perään tai suoraan rätillä veks. Pelaa loistavasti. Siksi ei fairyä enään etes liettä varten sumutinpullossa.

Toki, pinttyneet liedestä ei etikalla lähde, eikä edes fairyllä, niille saa antaa sit patapataa isommassa siivossa.
Induktioliesi :heart: Ei sillä, että minä sitä siivoaisin, mutta jää enemmän aikaa kaikkeen oleelliseen...kuten pyykkien pesuun.

onko kunteilla huushollissa semmoista savuttavaa hellaa

Ei uusia, vanhat löytyy kyllä ja ne menee vielä paremman puutteessa.

Ok. Ajattelin vaan, että mihin päädyitte, jos olisitte ne hankkinu. Mun pitäis varmaan tuohon omaan pyörään kans hommata nastat niin ehkä uskaltais pyöräillä talven aikana.

Pitäis tänään käydä kokeilemassa miltä pyöräily tuntuu, jos uskaltais pari kilsaa edes polkea. Vaikka tuuuuloooo.

Ok. Ajattelin vaan, että mihin päädyitte, jos olisitte ne hankkinu. Mun pitäis varmaan tuohon omaan pyörään kans hommata nastat niin ehkä uskaltais pyöräillä talven aikana.

Pitäis tänään käydä kokeilemassa miltä pyöräily tuntuu, jos uskaltais pari kilsaa edes polkea. Vaikka tuuuuloooo.
Kyllä mun mielestä, jos vähänkin enemmän talvella pyöräilee, ainakin eturengas ois syytä nastottaa.

eikö brjöneporissa tunneta sanontaa "hella savuttaa"

IsotPojat on kertonut juttuja kosteista viikonlopunvietoista niin kotiin mennessä hella on savuttanut

eli kotona asuva NAInen, ei ole silloin kovin hyvällä tuulella

Etikkaa myös tässä käytössä, perunan ja soossin kylkeen, lisukkeeksi.
IMAG0627.webp

Back
Ylös Bottom