Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kertokaas mistä mä löydän teollisen suunnittelijan joka ymmärtää puusta ulkokäytössä?
Avainsanat: Halpa, ei stefu, myyvä, mainetta mutta ei mammonaa....

Tähän tarkoitukseen liian jämyä tavaraa hirsi mutta pillutettu pinta on kyllä sellainen jota ei varmaan ole koskaan vastaavassa käytössä ollut.
Täältähän mä löydänkin parhaat muotoilijat!
Pillutuksesta voisi koittaa saada sellaisen suonikkaan näköisen ja pyöristää vähän puutarpeen reunoja ja tehdä päähän sellaisen hieman paksumman pyöriön.

e. Ulkokäyttöä ajatellen turvallisin vaihtoehto olisi kyllä sellainen ohut, ehkä maustettu kumisuojus, joka rullataan artikkelin päälle.

On se nyt saatana. Minä oon täälä päivystäny, kun postipaketin piti saapua klo 8-12 välillä eikä oo näkyny.
Ne on nää nykyajan ninja-postinkantajat. Oot kotona koko päivän ja seurannassa ilmoitus: "yritetty toimittaa, vastaanottajaa ei tavoitettu" tms.

Ne on nää nykyajan ninja-postinkantajat. Oot kotona koko päivän ja seurannassa ilmoitus: "yritetty toimittaa, vastaanottajaa ei tavoitettu" tms.

No mietin kans tuos, että varmaan väittävät ettei vastaanottajaa oo tavoitettu. Seurannasta piti kattoa, että missä menee ja mun parcel on vehiclessä toimitettavana ollut puoli ysistä asti. Helevetti, kun ketuttaa.

No mietin kans tuos, että varmaan väittävät ettei vastaanottajaa oo tavoitettu. Seurannasta piti kattoa, että missä menee ja mun parcel on vehiclessä toimitettavana ollut puoli ysistä asti. Helevetti, kun ketuttaa.
Mutta vielä on toivoa, jos ei ollut "ei tavoitettu"-tilassa.

Back
Ylös Bottom