Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pulipulipuli
Laita käsinpillutettua hirttä.Kertokaas mistä mä löydän teollisen suunnittelijan joka ymmärtää puusta ulkokäytössä?
Avainsanat: Halpa, ei stefu, myyvä, mainetta mutta ei mammonaa....
Tähän tarkoitukseen liian jämyä tavaraa hirsi mutta pillutettu pinta on kyllä sellainen jota ei varmaan ole koskaan vastaavassa käytössä ollut.Laita käsinpillutettua hirttä.
Pillutuksesta voisi koittaa saada sellaisen suonikkaan näköisen ja pyöristää vähän puutarpeen reunoja ja tehdä päähän sellaisen hieman paksumman pyöriön.Tähän tarkoitukseen liian jämyä tavaraa hirsi mutta pillutettu pinta on kyllä sellainen jota ei varmaan ole koskaan vastaavassa käytössä ollut.
Täältähän mä löydänkin parhaat muotoilijat!
Täähän on legenda, Intian lahja "metalli"maailmalle.On sullaki kyllä aika mielenkiintoinen musiikkimaku.
Täähän on legenda, Intian lahja "metalli"maailmalle.
eikä oo näkyny
onko naapuria näkyny
Ne on nää nykyajan ninja-postinkantajat. Oot kotona koko päivän ja seurannassa ilmoitus: "yritetty toimittaa, vastaanottajaa ei tavoitettu" tms.On se nyt saatana. Minä oon täälä päivystäny, kun postipaketin piti saapua klo 8-12 välillä eikä oo näkyny.
Ne on nää nykyajan ninja-postinkantajat. Oot kotona koko päivän ja seurannassa ilmoitus: "yritetty toimittaa, vastaanottajaa ei tavoitettu" tms.
Mutta vielä on toivoa, jos ei ollut "ei tavoitettu"-tilassa.No mietin kans tuos, että varmaan väittävät ettei vastaanottajaa oo tavoitettu. Seurannasta piti kattoa, että missä menee ja mun parcel on vehiclessä toimitettavana ollut puoli ysistä asti. Helevetti, kun ketuttaa.