Helistö
Tyhmä ämmä
Niin on!Lämmin tallihan nyt on käyttöauton kannalta vihoviiminen Suomen talvessa...Liisureilla ei tosin niin väliä![]()
Siksi katos

E: olispa liisuri.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin on!Lämmin tallihan nyt on käyttöauton kannalta vihoviiminen Suomen talvessa...Liisureilla ei tosin niin väliä![]()

Mikä siinä miettimisessä on niin vaikeata?On muuten pirun vaikeeta miettiä uutta duunia (alan vaihto mielessä)
Roger, lopputulos sama. Jälleenmyyntiarvo ei itselle merkityksellinen.Ei oo liisuria. Firman omaisuutta.
Tallissa myös poistoilmanvaihto ohjattu kosteusanturilla.
Nillitys on rosk.Roger, lopputulos sama. Jälleenmyyntiarvo ei itselle merkityksellinen.
No toi lämpö se varsinainen ongelma onkin ja toki ilmanvaihto vähän auttaa, mutta suola jämähtää joka tapauksessa alustaan ja lämpimässä ruostuminen nopeutuu, kun taas pakkasessa sitä ei käytännössä tapahdu.
e. Veikkaan silti melko marginaaliseksi ongelmaksi, mutta ihan nillittämisen ilosta oli pakko.
Mikä siinä miettimisessä on niin vaikeata?
Mua ärsyttää kun olen aina yli- innokas. Olen joka paikassa mukana.Sulaa naama kun sain kutsun likan koulun vanhempainyhdistyksen whatsappi ryhmään... Jotkut myyjäiset tulossa ja kaikki on niin oksettavan aktiivisia... Taidan tehdä oman osuuteni kuten yleensä... Käyn ostamassa jotain ja tuen siten tätä aktiivista porukkaa.
Kaiken voi nykyään opetella Youtube-videoilla, niin vältetään niitä ahdistavia ihmiskontakteja.Mua ärsyttää kun olen aina yli- innokas. Olen joka paikassa mukana.
Just tuossa vkonloppuna keksin, että mun tarvitisi oppia kinesioteippausta. Omaksi iloksi ja harrastuksen tueksi (en kaipaa mielipiteitä teippauksesta). Etsiskelin kursseja mutta kaikki oli jossain huitsin kuusessa ja sellaiseen aikaan etten pääse.
No, tuumasta toimeen; nyt mulla on kouluttaja, aika, paikka ja päivä sekä minä ja kymmenen muuta mun järjestämällä kurssilla. Prkl.
Toisaalta: kun itse järjestää niin saa mitä haluaa ja tapahtumat on aina sillä missä ja milloin mulle sopii.
Tiedän. Mutta mullahan ei ole minkäänlaista sosiaalista(kaan) elämää niin joku ihmiskontakti silloin tällöin on kannaltani suotavaa.Kaiken voi nykyään opetella Youtube-videoilla, niin vältetään niitä ahdistavia ihmiskontakteja.
Voi jumalauta nyt taas. Eipä silti, onhan hän kuitenkin yhteiskuntatieteilijä!huba huba, tämänkin valkoinen suomalainen tekee kirjoittajan mielestä väärin.
http://www.marmai.fi/kumppaniblogit/aikakausmedia/mainostakaa-minulle-6684766
Mua ärsyttää kun olen aina yli- innokas. Olen joka paikassa mukana.
Just tuossa vkonloppuna keksin, että mun tarvitisi oppia kinesioteippausta. Omaksi iloksi ja harrastuksen tueksi (en kaipaa mielipiteitä teippauksesta). Etsiskelin kursseja mutta kaikki oli jossain huitsin kuusessa ja sellaiseen aikaan etten pääse.
No, tuumasta toimeen; nyt mulla on kouluttaja, aika, paikka ja päivä sekä minä ja kymmenen muuta mun järjestämällä kurssilla. Prkl.
Toisaalta: kun itse järjestää niin saa mitä haluaa ja tapahtumat on aina sillä missä ja milloin mulle sopii.