Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Instagramissa tuli vastaan The Mountain eli Hafthor Björnsson, joka näyttäis olevan aika tikissä. Mut jumalauta, kuinka jäätävän iso se äijä voi olla kun painaa 3x minun verran eikä tosiaan oo kovin fätissä kunnossa ees enää???! Tätä mietin loppuillan.... :rolleyes:

Ei turhaan the mountain, itsehän olen vain noin 181 cm pätkä iltapaino 78,5 eli vielä varaa kiskoa pannareita lärviin.

Ei turhaan the mountain, itsehän olen vain noin 181 cm pätkä iltapaino 78,5 eli vielä varaa kiskoa pannareita lärviin.
Hieman on vielä matkaa! Muutaman pannarin ja ehkä pihvinki saat syödä.

Ois siisti päästä ton jättiläisen viereen, koska kokoero ois jotain ihan naurettavaa :LOL: vaan jonku puoli metriä pidempi ja tosiaan reilusti yli 100kg painavampi! Tän kokoiselle ois kätevääki jos joku kaveri ois noin iso, se vois aina ottaa kantoon jos mun voimat ehtyy!

Nyt mulle yks Antti Holma tänne kiitos. Olkoon homo tai ei.
#eisentartteollaraiskaus

ensimmäistä kertaa ikinä: testissä

No minä pidän leffestä kovastikkin. Itseasiassa niin kovasti, että ostin kesällä laatikollisen sitä. Ei vain mitään hajua mihin olen sijoittanut kyseisen laatikon.

17119507.gif

No Guinness on Guinnessia ja tää on ihan oma lukunsa. Onhan nää aivan eri tyylisiä oluita. Ei huono tämäkään, mutta mieluummin juon ite originaalia.
Toisaalta toi foreign extra on ihan oikeeta olutta ja normi-Guinness on Newcastlen ja Velkon ohella semmosia noh, mauttomia wannabe tummia vesilitkuja. No-provo :whistle:

No minä pidän leffestä kovastikkin. Itseasiassa niin kovasti, että ostin kesällä laatikollisen sitä. Ei vain mitään hajua mihin olen sijoittanut kyseisen laatikon.
Nooh, moniha tykkää Pirkka-oluestakin. Maun takia. Ei se nyt kuravettä ole (Leffe), mutta surkeimpia lajinsa edustajia kuitenkin.

Ei vaan, makuasioitahan nämä. Suosittelen silti laajentamaan kokemuspohjaa ko. oluttyylin kohdalla.

Rankkoja nämä viikonloput ku klo 20 lauantai-iltana on jo aivan valmis yöpuulle. Jos nyt kuitenki edes yheksään sinnittelis...

Instagramissa tuli vastaan The Mountain eli Hafthor Björnsson, joka näyttäis olevan aika tikissä. Mut jumalauta, kuinka jäätävän iso se äijä voi olla kun painaa 3x minun verran eikä tosiaan oo kovin fätissä kunnossa ees enää???! Tätä mietin loppuillan.... :rolleyes:
Ei ne islantilaiset emännätkään huonoja.

Ei vaan, makuasioitahan nämä. Suosittelen silti laajentamaan kokemuspohjaa ko. oluttyylin kohdalla.

Kokoajan, kokoajan.

Aidoista trappisteistä on vielä Achelin tuotokset maistamatta.

Oma makumaailmani vain on painottunut toiseen suuntaan kuin nykymuoti suosii. En pidä humalan mausta.

Back
Ylös Bottom