Destry
VIP
Oliko vaikee tehdä ite?
No ei sitten lopulta kuitenkaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko vaikee tehdä ite?
Glögiviiniä kylmänä
E. Alaosasto on varmaan kohtalaisen haasteellinen sokeroitava
E.e ...siis ite
E.e.e .... kokonaan
Instagramissa tuli vastaan The Mountain eli Hafthor Björnsson, joka näyttäis olevan aika tikissä. Mut jumalauta, kuinka jäätävän iso se äijä voi olla kun painaa 3x minun verran eikä tosiaan oo kovin fätissä kunnossa ees enää???! Tätä mietin loppuillan....![]()
Toisaalta selviäähän ammattilainen kuitenkin kahdella kädelläJoo, tarvitsisi kyllä ainakin yhden käden lisää, että saa vedettyä ihon kireäksi.
Toisaalta selviäähän ammattilainen kuitenkin kahdella kädellä![]()
Hieman on vielä matkaa! Muutaman pannarin ja ehkä pihvinki saat syödä.Ei turhaan the mountain, itsehän olen vain noin 181 cm pätkä iltapaino 78,5 eli vielä varaa kiskoa pannareita lärviin.
Lasipöydällä. Ja loraus suklaakastiketta päälle.Sokeroitu mirri. Mmmm...
ensimmäistä kertaa ikinä: testissä
Toisaalta toi foreign extra on ihan oikeeta olutta ja normi-Guinness on Newcastlen ja Velkon ohella semmosia noh, mauttomia wannabe tummia vesilitkuja. No-provoNo Guinness on Guinnessia ja tää on ihan oma lukunsa. Onhan nää aivan eri tyylisiä oluita. Ei huono tämäkään, mutta mieluummin juon ite originaalia.
Nooh, moniha tykkää Pirkka-oluestakin. Maun takia. Ei se nyt kuravettä ole (Leffe), mutta surkeimpia lajinsa edustajia kuitenkin.No minä pidän leffestä kovastikkin. Itseasiassa niin kovasti, että ostin kesällä laatikollisen sitä. Ei vain mitään hajua mihin olen sijoittanut kyseisen laatikon.
Ei ne islantilaiset emännätkään huonoja.Rankkoja nämä viikonloput ku klo 20 lauantai-iltana on jo aivan valmis yöpuulle. Jos nyt kuitenki edes yheksään sinnittelis...
Instagramissa tuli vastaan The Mountain eli Hafthor Björnsson, joka näyttäis olevan aika tikissä. Mut jumalauta, kuinka jäätävän iso se äijä voi olla kun painaa 3x minun verran eikä tosiaan oo kovin fätissä kunnossa ees enää???! Tätä mietin loppuillan....![]()
Sitten mun ammattilainen oli enemmän pro kuin sun ammattilainenMua on ainakin joka kerta pyydetty myös itse toisella kädellä auttamaan.
Ei vaan, makuasioitahan nämä. Suosittelen silti laajentamaan kokemuspohjaa ko. oluttyylin kohdalla.