Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Imasin aiemmin tänään tommosen.

Alkaa olemaan jo hiukan vaikeaa löytää kyseistä tuotetta. Pitää varmaan lähteä firman eteläiselle toimistolle käymään, että voi hakea muutaman samalla.

Nollakolaa kuntit, se riittää.

Ruokajuomaksi maito. Mielellään tinkimaitoa. Hätävarana käy kaupan joppi, vasikoiden juoma.

Kuinka iso pää ihmisellä pitää olla että muistaa juomiensa oluiden nimet ja vielä miltä ne on maistunut?
Ei sillä ettenkö harrastaisi itsekkin mutta minulla rajoittuu tällä tummiin lagereihin josta tuli mieleen että reissussa nautiskelin terdellä sellaista paikallista (nimeä ei muista) ja ihmettelin että mikäs pani maailman pyörimään niin olikin 7.3% tavaraa.

Nollakolaa kuntit, se riittää.

Ruokajuomaksi maito. Mielellään tinkimaitoa. Hätävarana käy kaupan joppi, vasikoiden juoma.

Ruokajuomana vesi, ei siinä etteikö maitokin menis.

Pari palaa pannaria ois vielä jäljellä, täytyy varmaan syödä pois kuleksimasta ei sitä mennyt ku pellillinen omaan naamariin. Jos nyt kuitenki ehrmannin maitorahkaa vastapainoks.

Elämän suurta tuskaa. Ei ollu Pepsi Maxia jääkaapissa kylmänä. Miten tästä nyt selviää? :cry:
Podin samaa tuskaa eilen illalla kun teinit olivat imeneet kiduksiinsa kaiken ja olin liian laiska menemään kauppaan. Yleensä ostan vain tölkkejä, koska niitä voi piilotella teineiltä.

1,5l pulloilla saa olla aika paljon jäitä.
...sulla on kyllä limonaadinjuonnin perusteet aika lailla hakusessa :)
Limppariahan juodaan 0,25 l tai ihan korkeintaan 0,33 l vetosista tölkeistä kun tuon kokoluokan pulloja on vähän hankala käsitellä. Pullostahan se paras olisi. Tuommosissa megapakkauksissahan on ihan eri ainettakin sisällä. Sen lisäksi tulee sit just nää nauttimisongelmat väärine lämpötiloineen sun muuta...

...sulla on kyllä limonaadinjuonnin perusteet aika lailla hakusessa :)

:ROFLMAO:

Sitä tölkkimäärää mitä pitäs roudata ympäriinsä ei kestäisi erkkikään. Kyllä, juon ihan liikaa limpparia, hampaat sulaa ja aspartaami hapattaa aivot..joojoo, kuultu on.

Mä laitoin Prismaan hyvin negatiivissävytteisen asiakaspalautteen kun lopettivat Pepsi max 12 packien myymisen. Hirvee homma roudata niitä kutosen pakkauksia kotiin.

4kpl reissmies tositummaa & 3kuppia kahvia, ja snooker

mitäs jos vain lopettaisitte sen limsan lipittämisen? poistuisi elmästä yksi vastoinkäyminen ja mieli olsi parempi

Minäkään:enkäytä

Kolmas

IMG_20171105_091645.webp

mitäs jos vain lopettaisitte sen limsan lipittämisen? poistuisi elmästä yksi vastoinkäyminen ja mieli olsi parempi

Niin. Tai jos lopettaisi kaikki. Ei tekisi mitään.
Ei olisi vastoinkäymisiä.

Ei olisi vastoinkäymisiä

ei tarvi kaikkea lopettaa, puuhastelee vain semmoisten askareiden parissa jotka osaa ja hoituu

näin Minä toimin #mukavuusalueella,onely

HerrFuterkin näyttää mallia kuinka elmästä voooi nauttia heti aamusta

kyllä Miehenä olossa on se parasta, että leikkimistä ei tarvi lopettaa ikinä, vanhanakin saa olla omavalintaiset lelut

#73,8 Hyvä sunnuntai.

Prismassa on kyllä maxille ystävällinen tuplapäkkihinta. Olen antanut itselleni luvan viikonloppuisin sellaisen kantaa kotiin.

Back
Ylös Bottom