Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun piti tällä viikolla alkaa ottaa itsestäni aamupaino joka aamu, ihan uteliaisuuttaan. Toistaiseksi olen muistanut sen 0/3 kertaa.

Salilla maanantaina sentään vähän tsekkasin, mutta reenikamat päällä+laturit juotuna. Meni 75 rikki. #pullukka

Katsoin muuten @Ultimecia eilen taas jakson Mindhunteria ja olen koko ajan miettinyt, että tämä on suoraan kopioitu jostain.
Tajusin sitten yhtäkkiä, että tämä imitoi osin myös hahmoineen aika lailla L.A Noire-peliä. Pikainen googlaus, enkä ole ainoa, jolla tällaisia viboja. Tässä ei siis mitään negatiivista, hieno pelikin.

nyt on kuntit keltaisessa lehdessä uutisten uutinen!

työnantaja tienaa enemmän kun työntekijä!

Huutokauppakeisarista tuttu Markku Saukko tienaa huomattavasti vähemmän kuin työnantajansa.

Kaikki on paskaa paitsi kusi.

25min päästä alkaa kokous jossa mun tulisi esitellä uusi toimintamalli. Pitäiskö alkaa valmistelemaan? Njääh, selaan Pakkista.

Back
Ylös Bottom