Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä ostin uuden vessanpytyn. Mietin vanhaa kyllä olkkariin tai jopa sohvalle, mutta tarttis vetää viemärit. Ehkä semmonen kuivakäymälä ois kova olkkarissakin.Onneksi ostin uuden peiton, niin vanha toimii sohvalla.
Minä ostin uuden vessanpytyn. Mietin vanhaa kyllä olkkariin tai jopa sohvalle, mutta tarttis vetää viemärit. Ehkä semmonen kuivakäymälä ois kova olkkarissakin.
Senkö tähren sun peräsuoli poistettiin?
Mun peräsuoli elää ja voi hyvin, sitä on kuulemma jonkinmoinen stumppi tuola vielä jäljellä. Se mitä multa poistettiin on koko paksusuoli ja sen takia, että se oli niin tulehtunut ettei sitä pystytty hoitamaan enää mitenkään muuten. Lääkehoito olis ollut liian hidasta ja aiheuttanut kaikenmoisia neurologisia ongelmia.
Aika karu juttu mutta onko liian rohkeaa kysyä mistä tuo johtui?Mun peräsuoli elää ja voi hyvin, sitä on kuulemma jonkinmoinen stumppi tuola vielä jäljellä. Se mitä multa poistettiin on koko paksusuoli ja sen takia, että se oli niin tulehtunut ettei sitä pystytty hoitamaan enää mitenkään muuten. Lääkehoito olis ollut liian hidasta ja aiheuttanut kaikenmoisia neurologisia ongelmia.
Kokeilitko luonnonmukaista hoitoa koliittiin? Eli tupakkia?
Aika karu juttu mutta onko liian rohkeaa kysyä mistä tuo johtui?
Aina kun ostaa uutta, niin:Minä ostin uuden vessanpytyn. Mietin vanhaa kyllä olkkariin tai jopa sohvalle, mutta tarttis vetää viemärit. Ehkä semmonen kuivakäymälä ois kova olkkarissakin.

Oma oli myös saapunut tänään postiin.Onneksi ostin uuden peiton, niin vanha toimii sohvalla.
Perjantaitirsut, tsekAaah, perjantaitirsut.
Kokeilin mä joo, ei mitää apua. Kortisonistakaan ei ollu mitää apua, ei tableteista eikä suoneen menevistä. Siitä ei tullu edes normaaleja sivuoireitakaa.
Biologiset?
Tästä: https://crohnjacolitis.fi/tietoa-sairauksista/colitis-ulcerosa/
Nyt on kyllä vaan vähä outoa ku emmä sairasta kuulemma enää mitää.:D
Kokeilin mä joo, ei mitää apua. Kortisonistakaan ei ollu mitää apua, ei tableteista eikä suoneen menevistä. Siitä ei tullu edes normaaleja sivuoireitakaa.