Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Senkö tähren sun peräsuoli poistettiin?

Mun peräsuoli elää ja voi hyvin, sitä on kuulemma jonkinmoinen stumppi tuola vielä jäljellä. Se mitä multa poistettiin on koko paksusuoli ja sen takia, että se oli niin tulehtunut ettei sitä pystytty hoitamaan enää mitenkään muuten. Lääkehoito olis ollut liian hidasta ja aiheuttanut kaikenmoisia neurologisia ongelmia.

Mun peräsuoli elää ja voi hyvin, sitä on kuulemma jonkinmoinen stumppi tuola vielä jäljellä. Se mitä multa poistettiin on koko paksusuoli ja sen takia, että se oli niin tulehtunut ettei sitä pystytty hoitamaan enää mitenkään muuten. Lääkehoito olis ollut liian hidasta ja aiheuttanut kaikenmoisia neurologisia ongelmia.

Kokeilitko luonnonmukaista hoitoa koliittiin? Eli tupakkia?

Aika karu juttu mutta onko liian rohkeaa kysyä mistä tuo johtui?

Kokeilitko luonnonmukaista hoitoa koliittiin? Eli tupakkia?

Kokeilin mä joo, ei mitää apua. Kortisonistakaan ei ollu mitää apua, ei tableteista eikä suoneen menevistä. Siitä ei tullu edes normaaleja sivuoireitakaa.

Aika karu juttu mutta onko liian rohkeaa kysyä mistä tuo johtui?

Tästä: https://crohnjacolitis.fi/tietoa-sairauksista/colitis-ulcerosa/
Nyt on kyllä vaan vähä outoa ku emmä sairasta kuulemma enää mitää.:D

Mobseyn nailonit suorastaan huutaa kovakouraista aukirevintää jalkovälin alueelta.

Siis tietenkin siksi, että sukkahousujen haarakiilasta saa jännittävän tuoksuisen nenäliinan.

Pahimpaan janoon.

Liitteet

• 15091179675201918494422.webp
    15091179675201918494422.webp
    581,2 KB · Katsottu: 195
Kokeilin mä joo, ei mitää apua. Kortisonistakaan ei ollu mitää apua, ei tableteista eikä suoneen menevistä. Siitä ei tullu edes normaaleja sivuoireitakaa.

No nyt tauti on parantunut, vieläkö saa pussin pois jossain vaiheessa.

Helistö kädetti lainaukset niin lahjakkaasti että täytyy olla vähintään lainausnumismaatikko ottaakseen tuosta selvää.

Back
Ylös Bottom