Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt on perjantai. Se tarkoittaa, että enemmän tissejä ja vähemmän fisteleitä, v*tun pervot![]()
Onko mitään tutkimusta, missä on selvitetty anaalifisteleiden saastuttavaa vaikutusta kylpylöiden vedenlaatuun?
Mulla jäi viime pe laittamatta kun olin sanmigin ranchilla, joten:Nyt on perjantai. Se tarkoittaa, että enemmän tissejä ja vähemmän fisteleitä, v*tun pervot![]()
Onneksi ei tartte noita pahemmin murehtia, ei ole tarvinnut viimeiseen 2 vuoteen. Toki on tässäkin puuhassa eritteitä erilaisia, mutta se perustason paskaralli on hyvin harvinaista.Samanlainen onnenpyörä, kun tulee kaksi keikkaa yhtä aikaa ja tietämättä tapauksista mitään valitsee juuri sen asiakkaan, jolla kakka pöksyssä ja/tai yrjö rinnuksilla tms ja työkaverille osuu se siisti tapaus. Näistä keskustellaan kahvihuoneessa.
Höh, olis ollu kans jalkakuva tarjolla. Se tosin ei enää ollu omistajassaan kiinni.Joo hyvä. Piti täsmentää että kuvatkaa omia ruumiinosianne, mutta onneksi tajusitte!
Höh, olis ollu kans jalkakuva tarjolla. Se tosin ei enää ollu omistajassaan kiinni.
Ookko käyny salakuvaamassa mua suihkussa?katso liitettä 145446
Kamalia silikonipalloutareita. Tässä meille tytöille. Ja pojuillekin tietysti.