Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä myös: polkupyörällä

muistanko oikein: työmatkasi 650m

jos näin: minkä ihmeen tähären autolla

Kyllä. Työmatka päätyöhön 650m mutta päätyöstä pitää singahtaa tänään suorinta tietä sivutoimeen. Koska kiire.

Eilen taas katsastettu ruhonsiirtoväline kalliisti.
Oi niitä aikoja kun carinan jarruihin jaksoi hakea osia romikselta ja itse kyhätä kaiken mahdollisen.

Talvikumit ei olleet mitenkään kovin hääppöiset, pintaa kyllä ihan reilusti mutta kyllä siellä seurallinen nasta tuntee itsensä yksinäiseksi mutta onneksi nykyään lähinnä vain cityajoa.

Jos omalta vaimolta olisi kysynyt moista niin vastaus olisi ollut että painu johonkin jne. arvostan vastausta, kovasti.
(ihan tarkennuksena, ei varmasti käske painua vittuun)

VR:lle kiitoksia, kerkes käydä ylimääräisellä 20 min hankikävelyllä junaa ootellessa, mikäs tässä ollessa... Laitoin heti aamusta viestiä duuniin, tulen kun tulen. Eipä siellä ketään asiakkaitakaan oo.

Lapsellisuus ei lähde Miehestä

en unohda sitä koskaan:

ollessani 28vuotias, Minulla oli talven takavetoinen auto, aina muulloin ennen ja jälkeen etuveto

ajotyyli säilyi tuolloin koko talven 18 vuotiaan tasolla

sen jälkn ollut taas rauhallisempaa, mitä nyt mopo sattuu joskus sutia/keulia koska: takaveto

Back
Ylös Bottom