Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

6:24

En kyllä missään tapauksessa ole tyytyväinen suoritukseen. Startti meni het kärkeen aika reisille, eikä homma sitten enää lähtenyt rullaamaan.

tuohon aikaan pesu on kyllä ”juostenkusten” suåritettu

Oi voi, minulta puutuu kumilätkä tunkin ja auton väliin, eikä ole edes puupalikkaa. Meneeköhän se lävitte? Kävisiköhän kirja! :D

Mennäkö ostamaan kumia vai mennäkö treenaamaan ennen kuin lumisade alkaa, ja huomenna onnikalla töihin? Vaikeita valintoja.

Äsken ajelin lenkin ja kesäpelin talvisäilöön. Sormet ja tissit paleltuivat.

Oi voi, minulta puutuu kumilätkä tunkin ja auton väliin, eikä ole edes puupalikkaa. Meneeköhän se lävitte? Kävisiköhän kirja! :D

Mennäkö ostamaan kumia vai mennäkö treenaamaan ennen kuin lumisade alkaa, ja huomenna onnikalla töihin? Vaikeita valintoja.

Äsken ajelin lenkin ja kesäpelin talvisäilöön. Sormet ja tissit paleltuivat.
Laita sormi tai häpyhuuli väliin.

Ei siihen mitään tartte, kun sijoitat nostoelimen sille varattuun kohtaan.

Minä olen päässyt tällä kertaa helpolla Markun renkaiden vaihdon kanssa, kun ne vaihdettiin mun puolesta. Tähän passaamiseen kyllä tottuu vähä liian helposti.

E. Ai niin, tässäkin taloudessa on nyt pleikkari. Vaikka aina vannoin ettei sellasta tule. Ostin siihen Crash Bandicootin ja ai että! Ihan sitä taantu lapseksi taas. Onneks tuo jälkikasvu lähti kaverinsa työ hetkeksi niin sain mäki vähä pelata. Huomenna kyllä pelaan koko aamun.

Back
Ylös Bottom