Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aamupalalla.

IMAG0906.webp

Vitun ruma on tuttu, runkkaria en ole aivan varma olenko kuullut. Näitä lempinimiä kyllä piisaa ja onhan se kieltämättä ollut haastava ajoittain pysyä perässä. Kuten "lusikka". Menee samaan kastiin kuin perseen suti.

BlMl3YdCcAAyafe.webp

Onhan noita vempeleitä ja niillä nimiä, mutta osa on semmosia että joku voisi ottaa niistä herneen nenään, joten parhaat jääköön saliin kiertämään. :censored:

sauna: lämpiää

Myös "tappi kysyjän perseeseen" olemassa. Tai näin minulle sanottiin, kun kysyin kylmäkirurgian puolella.

Tussukkaa olen itsekin käyttänyt. Sellainen metallinen pyöreähkö hässäkkä pinttyneen lian hinkkaamiseen.

Tulin jo pois Porista. Hyvää lasagnea ne siellä tarjoili.

Esiviikolla joutuu suuntaamaan samaan paikkaan kaljaa kittaamaan. Joskus maailma on epäreilu...

Vittu lääkärit on sairaita, jotain kouraa tungetaan anaaliin. Terveisin: Mua on tuseerattu useasti ilman järkevää syytä.

Back
Ylös Bottom