Lambi?3:37 ja hyvin pyyhkii. Tai sitten ei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lambi?3:37 ja hyvin pyyhkii. Tai sitten ei.
Paluu arkeen: tuorepuuroa.Näläkä. Vähän munnaa ja peksua.
Toi korttihelvettt on kyllä yksi vitsi.Työturvallisuuskorttia uusimassa.
Mieluummin vaikka söisin krapulapaskaa kauhalla.
Olin varsin pettynyt, kun googlasin ekan kerran tuon tuorepuuron, eikä se ollutkaan mitenkään tuore. Mielikuva tuoreesta, pellolta juuri haetusta kauraämpärillisestä valmistetusta puurosta vaihtui raakaan puuroon, joka makaa jääkaapissa. Ihan hyvää se tosin silti, mutta kummiskin.Paluu arkeen: tuorepuuroa.
e: Aloitin ihmiskokeen noin kk sitten. Laitan puuroni chian-siemeniä. Niiden sanotaan voivan nostaa maksa-arvoja. ( tai pai tapausta jossain nähnyt ja kuullut).
Mittautin maksa-arvot ja seuraavasta päivästä lähtien aloin käyttää puurossa siemeniä. Syön pussiin loppuun ja otan lab sitten taas. Katsotaan.
Tuloshan ei ole millään tavalla luotettava muuta kuin minun kohdallani.
Olin varsin pettynyt, kun googlasin ekan kerran tuon tuorepuuron, eikä se ollutkaan mitenkään tuore. Mielikuva tuoreesta, pellolta juuri haetusta kauraämpärillisestä valmistetusta puurosta vaihtui raakaan puuroon, joka makaa jääkaapissa. Ihan hyvää se tosin silti, mutta kummiskin.
En tiedä kirjoititko vahingossa väärin, mutta käsittääkseni lähes kaikkien siementen sanotaan kylläkin laskevan maksa-arvoja niiden sisältämän seleenin yms. vuoksi.
Kuulostaa kovasti höpö-höpö jutulta, mutta mistä näistä tietää. Suoraa tutkimusta noista ei näkynyt äkkiseltään, mutta käsitykseni mukaan alfalinoleenihappo (Omega 3) ehkäisee rasvamaksan syntyä ja chia-siemenet on kai ihan ok Omega 3-lähde, joten ainakin tolta osin voisi myös kuvitella positiivisia vaikutteita. En myöskään äkkiseltään löytänyt kirjoitettua tietoa/kokemusta negatiivisista vaikutteista (tai sitten en osannut etsiä). Mutta ihmiskokeet on aina kivoja. Äläkä sitten syö normaalia enempää hedelmiä/fruktoosia, etkä juo limsoja/tuoremehuja tai alkolholia kokeen aikana.Mä olen törmännyt tapauksiin jossa maksa-arvot ovat mystisesti nousseet. Chian- siemenet on todettu syylliseksi. Mutta näillä ihmisillä on ollut taustalla myös perussairaus.
Kuulostaa kovasti höpö-höpö jutulta, mutta mistä näistä tietää. Suoraa tutkimusta noista ei näkynyt äkkiseltään, mutta käsitykseni mukaan alfalinoleenihappo (Omega 3) ehkäisee rasvamaksan syntyä ja chia-siemenet on kai ihan ok Omega 3-lähde, joten ainakin tolta osin voisi myös kuvitella positiivisia vaikutteita. En myöskään äkkiseltään löytänyt kirjoitettua tietoa/kokemusta negatiivisista vaikutteista (tai sitten en osannut etsiä). Mutta ihmiskokeet on aina kivoja. Äläkä sitten syö normaalia enempää hedelmiä/fruktoosia, etkä juo limsoja/tuoremehuja tai alkolholia kokeen aikana.
Ooks tykänny tosta Mindhunterista ? Itellä piiiiiitkällä listalla, ehkä etsin katsomaan 2020.Kannatti tykitellä Mindhunter viikonloppuna; näin unta että olin hävittämässä ruumista. Kanootilla oltiin liikenteessä.
Ooks tykänny tosta Mindhunterista ? Itellä piiiiiitkällä listalla, ehkä etsin katsomaan 2020.
En ole koskaan tajunnut mitä käytännön hyötyä noista korttipelleilyistä on muille kuin niille jotka järjestää niitä päivän mittaisia maailman turhimpia kursseja?Toi korttihelvettt on kyllä yksi vitsi.
Tarttee harkita, noissa sarjoissa onkin just toi huono puoli, että niihin jää koukkuun niin helposti ja sitten meneekin kaikki vapaa-aikaTykkäsin tosi paljon. Katsoin sen siis kokonaan viikonloppuna. Melkein veti vertoja True Detectiven ykköskaudelle. Onneksi jatkoa on tulossa. Suosittelen kiilaamaan tuota jonossa vähän ylemmäs, ei ole pitkäkään (ja se on hyvä, jaksot ovat vaihtelevan mittaisia ja niitä on vain 10, menee todella tarinan ehdoilla eikä ole väkisin paukutettu pariakymmentä tasamittaista jaksoa).
Tän vuoksi yleensä ennemmin leffoja ja sarjat tv-tahdilla.Tarttee harkita, noissa sarjoissa onkin just toi huono puoli, että niihin jää koukkuun niin helposti ja sitten meneekin kaikki vapaa-aikaTän vuoksi yleensä ennemmin leffoja ja sarjat tv-tahdilla.
True Detective 1. kausi oli kyllä pirun hyvä, paitsi että omaan makuun lässähti lopussa.