Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kansa taisteli. Kansa maisteli:

22555024_10155822274377436_5870225348709917715_n.jpg

Suomalaiset sotilaat juo paskakiljua. Syyrian ja irakin sissit valittaa puurosta. Sotilaissa on eroja.

Kansa taisteli. Kansa maisteli:

22555024_10155822274377436_5870225348709917715_n.jpg

Suomalaiset sotilaat juo paskakiljua. Syyrian ja irakin sissit valittaa puurosta. Sotilaissa on eroja.

"ulosteella valmistettua pontikkaa" ei jatkoon eikä linkittämisen arvoinen! seiskapäivätasoa:D näkkäriä, mäskiä, snadisti kakkaa ja keitetty sou what, syötiin sillä kuulemma kenkäplankkiakin mun edesmennyt setä kertonut.

Vaimo ja muksu poissa kotoa, loistava hetki onanoinnille.
Oli jo giggels kädessä niin rekku oksensi makkarissa sänkyyn.

Onneks ostin petarin suojan moisia juttuja varten niin ei kypsi 800e petari.

Heittelin pesuun ja laitoin sängyn kondikseen. Noh rekku paineli peiton alle ja oksensi litran lakanan läpi siihen petarille.
Siitä sai kuoren irti, nakkailen pesuun kun toi suoja tulee sieltä.

Tarviiko kukaan kintaita?

Pussitkin vielä täynnä.

Päivän aikaansaavin osuus tänään napapierut ja siinäkin vaan saavana osapuolena (traaginen esimerkki miehen fyysisestä ylivoimaisuudesta :(), mutta kohta heiluu tangot salilla! Itse aion koomassa tuijottaa vierestä näitä heiluttelijoita.

Kävin Prismasta hakemassa täydennystä ruokakaappiin. Ostoksia autosta kotiin kantaessa tuli enemmän hiki kuin aamulla jumpalla.
Häh?

Kävin Prismasta hakemassa täydennystä ruokakaappiin. Ostoksia autosta kotiin kantaessa tuli enemmän hiki kuin aamulla jumpalla.
Häh?
Sä olet sellainen kultapossukerho YH, tosi YH menis 5km linja-autolla ja 2km päälle kävellen molempiin suuntiin kahden alle kouluikäisen ja yhden vaunuissa olevan kanssa ja sitten sanoisi että on hiki. Niin ja darrakin painaisi kun edellisenä iltana on pitänyt käydä etsimässä Repeä tms. urhoa lähibaarista pilkkuun asti.

Jos ei muuta niin kyllä tänään pitäisi kusettaa. Eli ei jumppa hukkaan mennyt.

Lainatkas joku mulle tunkkia ja rengasavainta niin saisin vaihdettua renkaat. Toki tietysti jos jollain on kompura niin olis kaikista paras. Renkaat on viimeksi laitettu kompuralla kiinni niin niitä on kiva lähtee meikäläisen availemaan.
Olen käynyt monelta kertaa vaihdattamassa renkaita urheiluseurojen järjestämissä renkaanvaihtotapahtumissa. Nyt niitä ei ole mainostettu missään. Olen peräänkin kyseltty mutta ei ole vastattu.
Todelliset tekijämiehet ovat jo siirtyneet paineilmapyssystä akkukäyttöiseen vääntimeen. Ei tarvitse heilua sen letkun kanssa.

Enkä minä nyt sitä letkua tarkoita.

Väsäilen tässä haastatteluraporttia jonka deadline on tänään. Pakkotoisto se vaan kuitenkin kummittelee. Noh, ehkä saan sen klo 00.00 mennessä valmiiksi. Lisää kahvia

Vaimo ja muksu poissa kotoa, loistava hetki onanoinnille.
Oli jo giggels kädessä niin rekku oksensi makkarissa sänkyyn.

Onneks ostin petarin suojan moisia juttuja varten niin ei kypsi 800e petari.

Heittelin pesuun ja laitoin sängyn kondikseen. Noh rekku paineli peiton alle ja oksensi litran lakanan läpi siihen petarille.
Siitä sai kuoren irti, nakkailen pesuun kun toi suoja tulee sieltä.

Laita nyt iso mies se muna piiloon, jos koiraki oksentaa sarjassa...tai pese ainaki välissä...

Sä olet sellainen kultapossukerho YH, tosi YH menis 5km linja-autolla ja 2km päälle kävellen molempiin suuntiin kahden alle kouluikäisen ja yhden vaunuissa olevan kanssa ja sitten sanoisi että on hiki. Niin ja darrakin painaisi kun edellisenä iltana on pitänyt käydä etsimässä Repeä tms. urhoa lähibaarista pilkkuun asti.

Totta!

Todelliset tekijämiehet ovat jo siirtyneet paineilmapyssystä akkukäyttöiseen vääntimeen. Ei tarvitse heilua sen letkun kanssa.

Enkä minä nyt sitä letkua tarkoita.

Ai sellaisia ne on nykyään. Mulle riittäisi ihan vaan mies. Ei tarvitsisi olla tekijämies. Mies ja letku.

Se letku oli vain sinun ajatuksissasi.

Back
Ylös Bottom