Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos rommia juo raakana, suosittelen jotai kunnollista ja vähän ikääntyneempää. Toi Negrita on tarkotettu leipomiseen.
On se silti ihan hyvää. Ennen ostin Captain Morgania mutta tajusin että se on kalliimpaa eikä niin paljon parempaa kuitenkaan niin vaihdoin Negritaan. Enkä sitä paitsi leivo.

Joo, tuo perus Negrita on kyllä hirveää paloöljyä. Ne vähän iäkkäämmät ja laadukkaammat tosiaan aivan toista maata.

Jotkut maustetut halpiksetkin kyllä kohtuu juotavia, tyyliin Sailor Jerry, Bacardin spiced ja mitä noita nyt onkaan. Ei pysty muistamaan enää.

On se silti ihan hyvää. Ennen ostin Captain Morgania mutta tajusin että se on kalliimpaa eikä niin paljon parempaa kuitenkaan niin vaihdoin Negritaan. Enkä sitä paitsi leivo.

Itsehän puin hameen päälle ja laitoin nisut iltapäiväsumppia varten. Pitäs tästä just lähtee laittaan pihaa talviteloille.

Mutta paskannetaan nyt ensin.

IMAG0900.webp

Jos ei muuta niin kyllä tänään pitäisi kusettaa. Eli ei jumppa hukkaan mennyt.

Lainatkas joku mulle tunkkia ja rengasavainta niin saisin vaihdettua renkaat. Toki tietysti jos jollain on kompura niin olis kaikista paras. Renkaat on viimeksi laitettu kompuralla kiinni niin niitä on kiva lähtee meikäläisen availemaan.
Olen käynyt monelta kertaa vaihdattamassa renkaita urheiluseurojen järjestämissä renkaanvaihtotapahtumissa. Nyt niitä ei ole mainostettu missään. Olen peräänkin kyseltty mutta ei ole vastattu.

Back
Ylös Bottom