Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voitko Mopsi kysyä, suostuisiko sun mies kirjautumaan myös tänne? Siitä voisi tulla elämää suurempaa viihdettä :)
Ei kyllä meillä on ihan omat viestittelymme, joiden sisältö jää vain meidän väliseksi - sen voin kertoa että miehen sanan säilä on jopa terävämpi kuin omani :ruoska:

Toki, tarkoitin sitä että yksineläjänä jos vain päättäisi alkaa elää perusturvan varassa, se valinta koskisi vain itseä. Lapsellisena haluaa pyrkiä tarjoamaan jälkeläisille sen elintason johon rahkeet riittävät eikä huvikseen ala vapaaherrattareksi.

No mutta mopsi. Ethän sä nyt tässä vähän typerästi ajattele, että lapseton on automaattisesti yksineläjä?

Jos kaipaat sympatiaa, kerjää sympatiaa. Älä provoa äläkä vähättele toisten ihmisten sympatian tarvetta. Sillä sitä EI tipu EIKÄ lirise.

#lihavaolo
En kyllä usko saavani sitä tällä palstalla enää koskaan, pääasia onkin pitää keskustelut mielenkiintoisina.

Juridisesti ovat myös vastuussa omaishoitajat, hoitajat, lääkärit, noin muutaman mainitakseni. @TJJ ja @Mursuke jo toivat oman pointtinsa esiin käytännön esimerkein. Nyt mopsi meni pahasti pieleen ja tiedät sen itsekin.

Juridisesti ovat myös vastuussa omaishoitajat, hoitajat, lääkärit, noin muutaman mainitakseni. @TJJ ja @Mursuke jo toivat oman pointtinsa esiin käytännön esimerkein. Nyt mopsi meni pahasti pieleen ja tiedät sen itsekin.
Joo ovat sen ajan kun ovat töissä. Omaishoitajuus on kyllä varmasti todella raskas ja aivan alipalkattu ja -arvostettu homma. Vaikea kuvitella miten kukaan pystyy siihen katkeroitumatta.

6419184041381_kuva1.jpg

Joo ovat sen ajan kun ovat töissä. Omaishoitajuus on kyllä varmasti todella raskas ja aivan alipalkattu ja -arvostettu homma. Vaikea kuvitella miten kukaan pystyy siihen katkeroitumatta.

Meinaatko siis että stressi loppuu sitten kun kellokortti leimataan? Kun ne päätökset vaikuttaa vain muiden ihmisten loppuelämän laatuun ja/tai pituuteen. Olisipa se niin helppoa kuin mopsilandiassa.

Omaishoitajat monesti kykenevät hommaansa rakkaudestaan hoidettavaansa.

Mulla ainakin loppuu! :hyper:
Musta tuntuu, että työt seuraavat joka paikkaan mukana ajatuksissa, tosin se johtuukin siitä että en osaa pyhittää vain toimistotyöaikaa niille vaan ripottelen työjuttuja kaikkialle, mihin menen.

Tällä viikolla taas oon käynyt pohjalla mätimiseni takia, koska en ole tehnyt yhtä hommaa tehokkaasti koska en koe vain osaavani sitä. Olen lukuisat kerrat ajatellut että mitä jos vain jättäisin koko paskan ja menisin kaupan kassalle töihin, mutta koen sen suurinpiirtein maanpakoon lähtemisen kaltaisena häpeänä tässä vaiheessa.

Musta tuntuu, että työt seuraavat joka paikkaan mukana ajatuksissa, tosin se johtuukin siitä että en osaa pyhittää vain toimistotyöaikaa niille vaan ripottelen työjuttuja kaikkialle, mihin menen.

Tällä viikolla taas oon käynyt pohjalla mätimiseni takia, koska en ole tehnyt yhtä hommaa tehokkaasti koska en koe vain osaavani sitä. Olen lukuisat kerrat ajatellut että mitä jos vain jättäisin koko paskan ja menisin kaupan kassalle töihin, mutta koen sen suurinpiirtein maanpakoon lähtemisen kaltaisena häpeänä tässä vaiheessa.
Voi ei, ehkä tavoitan tunnetta siltä ajalta kun olin uudessa työssä ja samaan aikaan tein gradua... Jospa kuitenkin osaat?

Back
Ylös Bottom