Mä olin kyllä paljon enemmän sekaisin ennen lapsia :D
Epäilen. e: korjaan: Toivon että et.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä olin kyllä paljon enemmän sekaisin ennen lapsia :D
Nyt alko Mobsylla kierrokset nousta...Miksi äiti-ihmiset eivät pysty olemaan niin kuin useimmat isät, ylpeitä valinnastaan ilman tarvetta marttyyriviitalle?
Ei voi minkään. Sen verran nousi itsellä, että rikoin puolentoista kuukauden pakkishiljaisuuden.Nyt alko Mobsylla kierrokset nousta...
Päästänpä taas ilmoille sellaisen aivopaukun että: lapsettomilla ei voi koskaan olla hirveä stressi, koska silloin jos mikä/kuka tahansa stressaa, voi niin sanotusti painua vittuun. Lapsellinen voi korkeintaan ottaa yhden kaljan jotta vähän helpottaa.
Kas, tämä ei ollutkaan se pointti, vaan se, millaisia reaktioita se herätti!Ehkä pitäisi pyytää vääntämään ratakiskosta tälläiselle tyhmälle miehelle, miten edellä kuvattu pointti tästä tulee esille.
Mutta koska riittävän paksua ratakiskoa ei ihmiskunnan historiassa ole vielä kyetty valmistamaan...tsemppiä mopsille äitiyden raastavan taakan alla.
Kas, tämä ei ollutkaan se pointti, vaan se, millaisia reaktioita se herätti!
Kiitos vain.
On täällä varmasti joku muukin nimimerkkiä vaihtanut, mutta vain mulle siitä vittuillaan.Nimimerkin päivityksen yhteydessä voisi tarkistaa lääkityksen.
p.s Ei sulle nimimerkistä vittuiltu. Se ei ollu se juttu, vaan se millasen reaktion se herätti!On täällä varmasti joku muukin nimimerkkiä vaihtanut, mutta vain mulle siitä vittuillaan.
Olut on erinomaista, kiitos kysymästä.

Periaatteessa :D En puhunut seurauksista mitään...
E. Ja jos lapsetonta ahdistaa duuni, voi ottaa loparit koska vain, koska ei tarvitse ajatella elätettäviä!
Toki, tarkoitin sitä että yksineläjänä jos vain päättäisi alkaa elää perusturvan varassa, se valinta koskisi vain itseä. Lapsellisena haluaa pyrkiä tarjoamaan jälkeläisille sen elintason johon rahkeet riittävät eikä huvikseen ala vapaaherrattareksi.Kyllä lapset saa peruselätettyä, vaikka ei kävisi töissä. Moni joutuu niin tekemään tahtomattaan. Tarkoitan, etteivät lapset kuole nälkään tai joudu kadulle asumaan, vaikka vanhempi olisi työtön.