Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi ei kai nyt taas tuota samaa virttä aloteta? On niin turhanpäivänen aihe alkaa edes väittelemään, kun kukaan ei voi tietää mitä jonkun toisen elämässä on meneillään eikä stressinaiheita voi alkaa vertailemaan keskenään.

Ihanat endorfiinipöhinät treenin jälkeen! Viikonloppu it is!

Nyt alko Mobsylla kierrokset nousta...
Ei voi minkään. Sen verran nousi itsellä, että rikoin puolentoista kuukauden pakkishiljaisuuden.
Mutta antaa olla taas, jatkakaa.

Fake edit: Ja otan kolmannen pienen crowmoorin, koska voin eritysesti siksi, että olen vapaaehtoisesti lapseton.

Hehe ei mulla ole yhtään kierroksia, olen ihan tyyni ja menen saunaan yksin juomaan kaljaa!

Edelleen, pointti oli se, että miksi äitiyden rasituksista valittaessa palaute on tylytys ja tuomitseminen, kun taas muista asioista ja yhtä lailla omista valinnoista valittaessa palaute on sympatia ja empatia.
E. Ja se ei vain tunnu reilulta, mutta kierrokset ovat ihan matalalla...

Päästänpä taas ilmoille sellaisen aivopaukun että: lapsettomilla ei voi koskaan olla hirveä stressi, koska silloin jos mikä/kuka tahansa stressaa, voi niin sanotusti painua vittuun. Lapsellinen voi korkeintaan ottaa yhden kaljan jotta vähän helpottaa.

Ehkä pitäisi pyytää vääntämään ratakiskosta tälläiselle tyhmälle miehelle, miten edellä kuvattu pointti tästä tulee esille.

Mutta koska riittävän paksua ratakiskoa ei ihmiskunnan historiassa ole vielä kyetty valmistamaan...tsemppiä mopsille äitiyden raastavan taakan alla.

Ehkä pitäisi pyytää vääntämään ratakiskosta tälläiselle tyhmälle miehelle, miten edellä kuvattu pointti tästä tulee esille.

Mutta koska riittävän paksua ratakiskoa ei ihmiskunnan historiassa ole vielä kyetty valmistamaan...tsemppiä mopsille äitiyden raastavan taakan alla.
Kas, tämä ei ollutkaan se pointti, vaan se, millaisia reaktioita se herätti!

Kiitos vain.
E. Siitäkin huolimatta, että itsekin kutsuin kommenttia aivopaukuksi. Jostain syystä juuri minä en ikinä saa sympatiaa.

Mä koen ton tuomitsemisen vähän semmosena niin metsä vastaa jne. keissinä. Jos tulee parempi mieli siitä että joku nyt vain provosoituu helposti kuin siitä että itse käyttäytyy huonosti niin toki suon tämän ilon vaikeassa stressitilassa olevalle henkilölle. Yksi huoli vähemmän minulle, jes!

Koko Mopsin ulosannin pakkiksella voi tiivistää kahteen lauseeseen:

1. Miehet ei voi tajuta miten vaikeaa on olla nainen.
2. Lapsettomat ei voi tajuta miten vaikeaa on olla vanhempi.

huoltovaatuussa

Miehen huoltoa

#läsnä
#terveydeksi
#pojateitanssi

A0CA3C9F-55F7-4EF5-94A0-A9B7551B0DDA.webp

Periaatteessa :D En puhunut seurauksista mitään...
E. Ja jos lapsetonta ahdistaa duuni, voi ottaa loparit koska vain, koska ei tarvitse ajatella elätettäviä!

Kyllä lapset saa peruselätettyä, vaikka ei kävisi töissä. Moni joutuu niin tekemään tahtomattaan. Tarkoitan, etteivät lapset kuole nälkään tai joudu kadulle asumaan, vaikka vanhempi olisi työtön.

Kyllä lapset saa peruselätettyä, vaikka ei kävisi töissä. Moni joutuu niin tekemään tahtomattaan. Tarkoitan, etteivät lapset kuole nälkään tai joudu kadulle asumaan, vaikka vanhempi olisi työtön.
Toki, tarkoitin sitä että yksineläjänä jos vain päättäisi alkaa elää perusturvan varassa, se valinta koskisi vain itseä. Lapsellisena haluaa pyrkiä tarjoamaan jälkeläisille sen elintason johon rahkeet riittävät eikä huvikseen ala vapaaherrattareksi.

Back
Ylös Bottom