Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jahas. Vois alkaa väkertään auton lämmitykseen ohjausta. 400 e valmiista puhelinohjauksesta on liikaa. Varsinkin, kun itse saa tusattua kymmeniä tunteja eikä ikinä saa toimivaa, saatika asennettua paikalleen. Kaken sais halvemmalla, mutta se on liikaa duunarien kapistus.

Arduinolla ois varmaan hyvä lähtee liikkeelle. Jotakuinkin.

Niinhän sitä ajattelisi, mutta saakeli kun heräsin vessaan 2:40 ja sen jälkeen ei enää nukkumattia näkynyt. :mad:

Mutta mikäs minä olen valittamaan, kun joillakin tämä on kuulemma jokapäiväistä. Epäilen kyllä että ihan näin on mutta uskottava se on kun sanotaan. Olisihan sitä tietty voinut elämässään valita vähän paremmin ja tälläkin hetkellä nauttisi treeneistä, paremmasta fyysisestä voinnista, saisi nukkua ja ei sipuli leviäisi niin pahasti. Mutta valintojen maailma. Onneksi heti aamusta tiedossa mielenkiintoinen leikkaus ja pääsee touhuamaan.

Itse heräsin vain tunti ennen kellon soittoa, eli 5:30. Tais siirtyä sali huomiselle, ihan turha mennä sinne kaatuilemaan ja lyömään varpaitaan.

E. Tuli Kummisedistä mieleen, katoin tossa pari viikkoa sitten mainion italialaisen lehvan, Suburra. Vahva suositus.

E2. Ja railerikin löyty

Viimeksi muokattu:
Kamala yö. Heräilyä selkäkipuun, yskään sekä kurkku- ja korvakipuihin. Päähänkin koskee ja pyörryttää. Ihanaa juoda kylmää mehua ja vettä, kun hetkeksi helpottaa poltetta nielussa.

heräsin 06:05, jonka jälkeen vaivuin vielä niin sikeään uneen, että kellon herättäessä 06:45 tuntui kuin olisi: keskiYÖ

torkuttelin siis aina kello 07:20 saakka: työmaalla vasta kello 07:45

sis. aamupesu, aamupala, matka polkupyörällä

Back
Ylös Bottom