Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:( No kai ne sen ohuen sinne jätti kummiski..en kyllä tiiä miten sillä piereskely sujuu? Elämä kyllä kai sujuu suht ok, kunhan siihen tottuu, mutta jääkö viihdearvo selvästi pienemmäksi? Sun pitää kysyä tätä kierrolla.

Kai vedit paniikkinappulan pohjaan?

Kyllä ne ohuen jätti, se piereskelee pussiin. Ja ny pitää vaan sitte röyhtäillä kovaäänisesti niin on jotain viihdearvoa. Piereskelen suun kautta. Hihihihi.

Joo sanoin, että ei herraisä mitään ortopedejä. Kyse oli kuitenkin leikkaavan lääkärin sukunimestä mikä vääntyi vahingossa ortopediksi.

Kyllä ne ohuen jätti, se piereskelee pussiin. Ja ny pitää vaan sitte röyhtäillä kovaäänisesti niin on jotain viihdearvoa. Piereskelen suun kautta. Hihihihi.

Joo sanoin, että ei herraisä mitään ortopedejä. Kyse oli kuitenkin leikkaavan lääkärin sukunimestä mikä vääntyi vahingossa ortopediksi.

No hyvä leikkaaja sulla ainakin oli. Saisi leikata minuakin.

No ei sitä reikää mihinkää viety. Hoitaja kovaa kyllä meinas leikkuriin mennes, että kohta sieltä ortopedi sua tulee leikkaamaan. Sillä tuli joku ajatuskatkos.
Sulla kävi tuuri ettei ortopedi tänään tuurannut gastrokirurgia.

Sulla kävi tuuri ettei ortopedi tänään tuurannut gastrokirurgia.
Kokemuksen perusteella väittäisin, ettei se ollut välttämättä tuuria. Gastron kirurgit on kyllä omansalaisia nekin.

Olisipa omistusasunto. En saa kuitenkaan, ikinä! :(
Luojan kiitos en ole ainoa elämässään epäonnistunut! Tosin tällä hetkellä enemmän haluaisin: rutiinia arkeen ja mahdollisuuden harrastaa.

Olisipa omistusasunto. En saa kuitenkaan, ikinä! :(

Mulla on enkä oo vuoteen nähnyt mikä siellä on meininki nykyään, vähän pelottaa :confused: Tosin ylikiltit vuokrakit erikseen kysyi saako sukulaisen mäykky tulla joskus vierailemaan, ehkä ne siellä pärjäilee.

Irmalle paljon tsemppiä toipumiseen!

J-pussi vai avanne?
Kai se avanteenkin(?) kautta onnistuisi?

Gastron kirurgit on kyllä omansalaisia nekin.
Kaikki kirurgit ovat. Ortopedit erityisesti. Varsinkin erikoistuvat tai vasta valmistuneet. Luulevat olevansa Jumalasta seuraavia.

Ei sillä, tein yks pvä duunissa yhden kivan pikku palveluksen 'tiskin alta' niin se on mulle yhden velkaa.
Mulla on ystävänä yksi miespuolinen sisätautilääkäri ja se on maailman ihanin.

Höpön löpö.
Minä luotan sisätautilääkäreihin. Joskus on pakko tyytyä kirurgiin.

Ei pidä sekoittaa kirurgia, varsinkaan ortopedia, lääkäriin. Kaksi aivan eri asiaa.

Vaikea oikeastaan jos ajatellaan, niin kyllä minä enemmän ihmisen sisällä puuhaan kuin mikään sisätautilääkäri. :p

e: minusta ortopedeiltä voisi hyvin viedä 95% lääkkeiden määräämisoikeuksista. Puoskarointia on, jos minä menen johonki verenpainelääkkeeseen kantaa ottamaan.

Ei pidä sekoittaa kirurgia, varsinkaan ortopedia, lääkäriin. Kaksi aivan eri asiaa.

Vaikea oikeastaan jos ajatellaan, niin kyllä minä enemmän ihmisen sisällä puuhaan kuin mikään sisätautilääkäri. :p
Kirurgi se on ortopedikin :D

Tsemii irmalle. Hyvä että homma hoitui ja jatkossa vaan sit käyt saman verran istunnoilla kuin keskiverto potari. Tai Jp fuksi.

Onko muuten arvon ihmisdoktorit paksusuolella muuta tehtävää kuin imeskellä nesteet irti? Eikös nukka ole ohutsuolessa ja siellä ne ravinteetkin imeytyy?

Back
Ylös Bottom