Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei jaksa. Nykyinen työ ei kiinnosta. Mikään työ ei kiinnosta. Outo tilanne. Kiinnostuksen väheneminen tapahtunut muutamassa kuukaudessa. Kuitenkin pakko ois jotain tehdä, luonto ei anna heittäytyä sossun elätettäväksi ja olla lapsilleni huono roolimalli.

Oon ihan vitun väsynyt ja epätoivoinen. En tiedä mitä tekisin. Irtisanotuminen käynyt monta kertaa mielessä, mutta ei välttämättä fiksuin vaihtoehto. En todellakaan tiedä mitä pitäisi tehdä. Ei vaan jaksa.

Pääkoppaa sotkee varmasti myös pienellä annoksella syömäni citalopram. Se leikkaa tunteita pois molemmista päistä ja tekee henkisen zombien. Huomenna työterveyslääkärille. Toivottavasti kirjoittaisi pitkän saikun. Tai en tiedä, saikulta takaisin työelämään voi olla vaikeaa. Vittu että ahistaa ja vituttaa.

Joskus on viisautta ottaa aikalisää. Voi tuntua luuserimeiningiltä juuri silloin, mutta voi myös osoittautua kullanarvoiseksi ratkaisuksi myöhemmin! Itse olen palannut juuri työelämään kahdeksan kuukauden sairausloman ja kolmen kuukauden työkokeilun kautta. Reittejä ja vaihtoehtoja löytyy, eikä niitä edes tarvitse keksiä itse. Apua saa.

Tänään vien sylvin romanttiselle illalliselle ABC:lle.

Illan kliimaksina hirtän itseni sylvin kisujen kiipeilypuuhun.

:heart: Sniffari on siis vapautunut Ultimecian kellarivankilasta. Sillä lailla.

e2u5ke5.gif

Joskus on viisautta ottaa aikalisää. Voi tuntua luuserimeiningiltä juuri silloin, mutta voi myös osoittautua kullanarvoiseksi ratkaisuksi myöhemmin! Itse olen palannut juuri työelämään kahdeksan kuukauden sairausloman ja kolmen kuukauden työkokeilun kautta. Reittejä ja vaihtoehtoja löytyy, eikä niitä edes tarvitse keksiä itse. Apua saa.
Toivottavasti työterveydessä ollaan samaa mieltä. Se selviää huomenna. Vituttaa ja väsyttää. Teen pelkkää yövuoroa. Ikuinen väsy. Paska palkka, mitään ei jää säästöön, ei meinaa riittää edes elämään.

Työpaikan vaihto. Alan vaihto. Molemmat käyneet mielessä, mut mikään ala/työ ei kiinnosta. Sais vaan olla välillä. Oon kuulemma unohdellut hommia töissä ja muutenkin näkyy päälle, ettei kaikki ole kunnossa.

Mulla toi sipuli heittää välillä. Ei pahasti, mutta ei sen paljoa tarvikaan heittää, niin hommat kusee. Ajattelen liikaa ja synkistelen.

Mut, kuten sanoit, Aikalisä olisi oikea sana tässä kohtaa.

Iltapalaksi kaurapuuroa höystettynä kookosöljyllä, mansikkahillolla ja valkosuklaapuddingilla. 6/5.

Jaksaa nukkua.

Ei jaksa. Nykyinen työ ei kiinnosta. Mikään työ ei kiinnosta. Outo tilanne. Kiinnostuksen väheneminen tapahtunut muutamassa kuukaudessa. Kuitenkin pakko ois jotain tehdä, luonto ei anna heittäytyä sossun elätettäväksi ja olla lapsilleni huono roolimalli.

Mulla tuli aikoinaan samat fiilikset eikä ne helpottanu lääkkeillä tai millään määrällä positiivausta. Jäin lopulta opintovapaalle ja opiskelin yhden tutkinnon lisää. Irtisanouduin opintovapaan jälkeen ja nyt olen työtön ensimmäistä kertaa elämässäni. Menisin mieluusti uuden alan hommiin, mutta ne näyttää olevan kiven alla, kuten tiedossa olikin. Vaikka tässä positiossa on omat huonot puolensa, olen huomattavasti tyytyväisempi elämääni. Tuntuu paljon paremmalta huolehtia epävarmasta tulevaisuudesta kuin vetää zombi-moodissa turvallista latua. Kaikki tiet vie kuitenkin lopulta montun pohjalle, joten turistin kannattaa valita maisemareitti. Jos näet joskus tulevaisuudessa pummin, joka pyytää iphoneasi lainaan, että voisi spämmätä podausfoorumille, pyyntö on täysin legit. :D

Kyllä tästä jo maaten joutaakin.
Perjantaita odotellessa. Tekee arkityöläisen autuaaki.

Nukkukaa hyvin.

Matka jatkuu, älkää kysykö miksi, vaan miten. Luoja paratkoon ja armahtakoon tätä sielua, onneksi on perjantai. Uhmaten koko universumin voimia, pakkasin mukaan vapaaottelukamat mutta saas nähdä riittääkö puhti päivän jälkeen.

Back
Ylös Bottom