Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En minä ainakaan karsasta feministejä ihmisinä, en vain ymmärrä ideologiaa, eli miten joku voi nykymaailmassa ajatella niin. Sama koskee ääriuskovaisia ja oikeastaan kaikkia ääriryhmiä, jotka on aivopesty tai ovat aivopesseet itsensä jollain sananhelinällä.

Ehkä olet tosiaan kiinnostunut, mutta puheidesi perusteella liian laiska toteuttamaan. On vaan helpompi verhoutua aatteen taakse.
Jos nyt totta puhutaan, en edes tiedä paljoa feminismistä liikkeenä/aatteena :nolo::nolo::nolo:
E. Mutta Toisen sukupuolen luin jo parikymppisenä!

@irtakk

david-hasselhoff-baywatch-thumbs-up-nerd-happy-1412016437p.gif

Mä ny harvemmin tälläistä pyytelen, mutta tältä irmalta alkaa ny vähä usko loppumaan ja mieli on ehkä hitusen maassa.
Pitäkää nyt peukkuja, että tää suoli lähtis uudella lääkityksellä tästä parantumaan eikä tarttis leikkauspöydälle mennä.

t2.jpg

Veren pierijöiden veljeskunnan jäsenenä oon tiukasti hengessä mukana. Tsemppiä!

en vain ymmärrä ideologiaa,

Minä en ymmärrä miten jotku voivat käyttää niin paljon aikaansa ja energiaansa näistä asioista tuskailemiseen ja vääntämiseen. Varsinkaan kun se ei tilannetta muuta mihinkään, naisilla on edelleen vähemmän testoa ja enemmän tuskaa päässä he-manin mittoihin. Sen nyt vain on elämän julma fakta että sukupuolet ja ihmiset ovat erilaisia.

E: olen minäkin ja monet muutkin miehet joutuneet toteamaan että geenilotossa ei voittoa tullut ja kovin kummoista lihasmäärää ei synny vaikka kuinka helppoa sen pitäs olla Y-kromosomin kanssa.

Omalla kohdalla geenilotto veti niin pahasti metsään ettei mitään. Lihaksia ei ole eikä tule vaikka töitä tekisi sen eteen minkä verran. Tällä iällä tulee jo nivelet ja loukkaantumiset tielle ennen lihaskasvua. Sinänsä mälsää, koska se nyt vain on ainoa arvostuksen mittari. Mutta aina voi kuluttaa elämänsä katsomalla Netflixiä!

Itse koen, että olen geenilotossa mielestäni pärjännyt kohtuu hyvin.
En mittaa pärjäämistä lihasmassalla tai elopainolla.
Olen saanut olla koko elämäni terve (migreeniä lukuunottamatta). Mutta 99,99 prosenttisesti voin sanoa olevani somaattisesi ja aika lailla psyykkisesti terve ( vaikka ei ehkä uskoisi).
Omalla kohdallani uskon, saan vielä pyöreämmät olkapäät ja terhakamman tarakan kun vaan jaksan ahkerasti tehdä töitä.
Tässä kohtaa elämää intoa siihen on ja jaksan uskoa siihen, että intoa riittää viemä vuosiksi ellei jotain mullistavaa tapahdu.
Rintavarustus on niin pieni, että rintsikat saa ostaa Seppälän lastenosastolta. Mutta sekään ei minua haittaa. Joskus voi laittaa push-upit päälle, että pusero istuu päälle ’oikealla’ tavalla. Mutta tässäkin olen huomannut: ahkera ja tunnollinen tissialueen jumppa saa pienet ketunnenätkin näyttämään terhakalta. Rahalla sitten saa isompaa jos on tarve.

Runkkasin aamulla, oli siinä yks minkki kylässä.
Sanoin sille että käy nyt kusella jos on hätä, menen meinaan vessaan ja viivyn tovin.
Sulla oli minkki kylässä ja runkkasit?
Onks täs nyt jotain mitä mä en tajua?

Olokapiät treenattu, Cookie Dough -Lohilo vedetty napaan ja kohta pehkuihin.

Vaan huonot runkkaajat panee.
Kiitos tästä!
Mä olen ollut niin kauan eläkkeellä mieshommista, että olen ihan kujalla.

Oli mulla tuossa yks nopea ’päänvaiva’joka onneksi näytti kyntensä ennen kun meni liian vakavaksi.

Back
Ylös Bottom