Totanoin...onkohan lääkitystä nyt liikaa vai liian vähän, vai mistä on kysymys.
Ikävä Sniffaria.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Totanoin...onkohan lääkitystä nyt liikaa vai liian vähän, vai mistä on kysymys.
Elämästä saa kyllä ahdistavan ja kokemuksen tällä asenteella, jos aina pyrkii asioita vertaamaan sukupuolten välillä. Ja miksi jättää siihen, voisin minäkin vinkua miljoonasta asiasta samalla asenteella. Jopa tästä lihastenkasvatuksesta. Minulla kun on melko paskat geenit siihen ja lisäksi valkoisella miehellä on keskimäärin vähemmän nopeita lihassoluja kuin tummaihoisella, niin joudun tekemään paljin enemmän töitä voittaakseni satasen sileän.Ei mua ahdista käydä salilla vaan se, etten ehdi enkä jaksa käydä siellä niin usein kuin haluaisin. Ja se vituttaa, että miehet saavat samassa treeniajassa enemmän lihaksia kuin minä, koska olen nainen.
Eiks se implanttibusiness nyt pyöri kovempana kuin koskaan. Sen kun tekee töitä ja kävelee rahasäkin kanssa klinikalle, jos asia on kovin tärkeä itselle.Ei ole tässä asiassa provoa vähimmässäkään määrin ja oikeassa olemiseni on aukottomasti todistettu. Ha.
Ei muuta kuin tsemiä. Eikä se leikkaus välttämättö ole kovin paha vaihtoehto. Pari kaveria päässyt sillä oireista lopullisesti.Mä ny harvemmin tälläistä pyytelen, mutta tältä irmalta alkaa ny vähä usko loppumaan ja mieli on ehkä hitusen maassa.
Pitäkää nyt peukkuja, että tää suoli lähtis uudella lääkityksellä tästä parantumaan eikä tarttis leikkauspöydälle mennä.
Isot tsempit Irmeliinille.Mä ny harvemmin tälläistä pyytelen, mutta tältä irmalta alkaa ny vähä usko loppumaan ja mieli on ehkä hitusen maassa.
Pitäkää nyt peukkuja, että tää suoli lähtis uudella lääkityksellä tästä parantumaan eikä tarttis leikkauspöydälle mennä.
Mä ny harvemmin tälläistä pyytelen, mutta tältä irmalta alkaa ny vähä usko loppumaan ja mieli on ehkä hitusen maassa.
Pidetään. Onko biologinen? Voimia parantumiseen ja tsemppiä jaksamiseenPitäkää nyt peukkuja, että tää suoli lähtis uudella lääkityksellä tästä parantumaan eikä tarttis leikkauspöydälle mennä.
Peukut täältäkin irmalle! Kyllä se siitä, usko pois.Mä ny harvemmin tälläistä pyytelen, mutta tältä irmalta alkaa ny vähä usko loppumaan ja mieli on ehkä hitusen maassa.
jos aina pyrkii asioita vertaamaan sukupuolten välillä.
Eihän se ole ollenkaan sama asia ostaa rahalla implantteja ihannevartalon eteen, kaikki eivät niitä ollenkaan arvosta ja leikkaus on aina terveysriski.Eiks se implanttibusiness nyt pyöri kovempana kuin koskaan. Sen kun tekee töitä ja kävelee rahasäkin kanssa klinikalle, jos asia on kovin tärkeä itselle.
Mikäli elämäntehtävä on ulkoisella olemuksellaan miellyttää miehiä, en välttämättä kutsuisi sitä feminismiksi.
Tulee ennemmin näistä kirjoituksista sellainen olo, että haikailet sukupuolenvaihdosleikkausta. Eikä siinä, siitä vaan kokeilemaan miehen elämää.
Tai sitten provoat, ei kai kukaan oikeasti ajattele näin.
Pyh, ihan kuin miehillä ei olisi jotain räplättävää omastakin takaa!Minusta on muuten epäreilua ja epätasa-arvoista, että naisilla on omasta takaa maailman paras hermolelu eli tissit räplättäväksi, kun miehet joutuvat olemaan puhtaasti naisten hyväntahtoisuuden varassa päästäkseen hypistelemään sellaisia kun vituttaa ja kaipaa jotain rentouttavaa tekemistä. Ihan saatananmoisen edun on luonto suonut naisilla ja miehiä kohtaan tämä on niin törkeä vääryys, että akoilla ei sen myötä ole oikeutta valittaa mistään muusta asiasta tässä maailmassa. Ja tämä perustelu on niin aukoton, että voitin väittelyn jo ennen kuin se ehti alkaakaan.
![]()
![]()
Mä ny harvemmin tälläistä pyytelen, mutta tältä irmalta alkaa ny vähä usko loppumaan ja mieli on ehkä hitusen maassa.
Mites sitten kun viehätyn naisesta joka tekee aktiivisesti töitä ja on varmaan jo jossain määrin saavuttanut tason missä miellyttää paljon marginaalisemmin miehiä?Eihän se ole ollenkaan sama asia ostaa rahalla implantteja ihannevartalon eteen, kaikki eivät niitä ollenkaan arvosta ja leikkaus on aina terveysriski.
Täällähän about kaikki miehet avoimesti karsastavat feministejä niin oletettavati myös naisia, jotka eivät pyri miellyttämään miehiä ulkoisesti tai muutenkaan? :D
En minä ainakaan karsasta feministejä ihmisinä, en vain ymmärrä ideologiaa, eli miten joku voi nykymaailmassa ajatella niin. Sama koskee ääriuskovaisia ja oikeastaan kaikkia ääriryhmiä, jotka on aivopesty tai ovat aivopesseet itsensä jollain sananhelinällä.Eihän se ole ollenkaan sama asia ostaa rahalla implantteja ihannevartalon eteen, kaikki eivät niitä ollenkaan arvosta ja leikkaus on aina terveysriski.
Täällähän about kaikki miehet avoimesti karsastavat feministejä niin oletettavati myös naisia, jotka eivät pyri miellyttämään miehiä ulkoisesti tai muutenkaan? :D
En haikaile sukupuolenvaihdosleikkausta, olen sen sijaan kiinnostunut luonnollisista ja riskittömistä keinoista oman suorituskyvyn parantamiseen.