Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sivuhuomiona: triptaanireseptin tekemisen ja noudon jälkeen pahin migreenikipu pois, mutta kuten ennenkin triptaanien kanssa, osa särystä jää. Mutta eipähän tarvi päätä pidellä.

difference-between-men-vs-women-wildammo-16.jpg
Oon nähnyt tän kuvan useamman kerran ja se on joko naurettava tai aika osuva: moniko nainen näyttää tuolta ikinä millään amount of workilla, jos on aivan erilainen ruumiinrakenne. Ja kuka oikeasti "edellyttää" mieheltä tuollaista vartaloa?

Jos nainen haluaa erottuvia lihaksia, niiden hankkiminen on paljon työläämpää naisena kuin miehenä.

Sivuhuomiona: triptaanireseptin tekemisen ja noudon jälkeen pahin migreenikipu pois, mutta kuten ennenkin triptaanien kanssa, osa särystä jää. Mutta eipähän tarvi päätä pidellä.
Paraseramolia 1g, ibuprofeiinia 600mg sekä 10mg Primperan.
Auttaa särkyyn. Hyvä kombo.
E: kirotusvihreet

Elämässä on vaan sopivasti haasteita, kun omaa silmää miellyttävä naisvartalon estetiikka on barbin ja he-manin välistä. Ei asioiden pidä olla liian helppoja, eihän niitä osais arvostaa muuten.

Onko kukaan punninnut ikinä paskaansa? Kuinka paljon sitä vuorokaudessa kertyy? Tai mitannut virtsamääränsä?
Näitä lukuja voisi verrata syötyyn ruokaan!

Heh. Intrassa on ollut nyt pari juttua terveellisestä syömisestä. Herkullisimmat pointit so far:

1. Eväät on huono idea, koska silloin tod.näk syö liian yksipuoleisesti ja liian niukasti.
2. Lounasruokalasta saa hyvän ja järkevän lounaan, joten sitä kannattaa suosia. Lounaan tulisi kattaa 1/3 päivän energiantarpeesta. Jälkimmäisessä varmasti onnistuu, koska eilen oli Kievin kanaa (kanaleike, jonka sisällä on yrittivoita. Leivitetty ja uppopaistettu rasvassa) ja tänään fish and chips remoulade-kastikkeella.
3. Siitä ohjeesta voidaan sitten olla montaa mieltä, että kannattaako pumpata toi rasvamäärä itseensä ja sitten "jättää väsyttävät tärkkelyshiilarit kuten riisi/peruna" syömättä.

Mainos se tuokin. Vois perustaa lounasravintolan jonka slogan ois muualta saat paskaa ruokaa, täältä hyvää. Menu ois heinäsirkkoja lihaliemessä.

Ei mua ahdista käydä salilla vaan se, etten ehdi enkä jaksa käydä siellä niin usein kuin haluaisin. Ja se vituttaa, että miehet saavat samassa treeniajassa enemmän lihaksia kuin minä, koska olen nainen.

Back
Ylös Bottom