Helistö
Tyhmä ämmä
Niin, sillähän on muukin käyttötarkoitus pahoinvointilääke.Miksi mitä? Miksi ei Primperania? Miksi ottaisi Primperania, kun ei näe tarvetta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin, sillähän on muukin käyttötarkoitus pahoinvointilääke.Miksi mitä? Miksi ei Primperania? Miksi ottaisi Primperania, kun ei näe tarvetta?
Tsek, ultralla.Tai mitannut virtsamääränsä?
Niin, sillähän on muukin käyttötarkoitus pahoinvointilääke.
@TJJ Sen enempää en julkisesti sano kun ei ole lääkiksen papereita. Mutta eikös sulla ole se ammatin suoma etu? Vai mikäse oli?
Ja ihannemiehen vartalo: He-Man. Ei tarvitse miehelläkään olla liian helppoa. :DElämässä on vaan sopivasti haasteita, kun omaa silmää miellyttävä naisvartalon estetiikka on barbin ja he-manin välistä. Ei asioiden pidä olla liian helppoja, eihän niitä osais arvostaa muuten.
Höpönlöpön nyt. Ellei tavoitteesi ole näyttää yhtä lihaksikkaalta kuin CBB-mies, niin lihasmassan tavoittelu on suhteessa melko samanlaista. Lihasmassan saantiin vaikuttaa mieletön määrä eri tekijöitä alkaen fysiologisista ja anatomisista piirteistä aina treenin määrään, muotoon ja laadukkuuteen. Lisäksi sellaiset muuttuvat tekijät kuin elintavat, ruokavaliot ynnä muut niin ei voi yksittäisesti sanoa kummalla on helpompaa.Ei mua ahdista käydä salilla vaan se, etten ehdi enkä jaksa käydä siellä niin usein kuin haluaisin. Ja se vituttaa, että miehet saavat samassa treeniajassa enemmän lihaksia kuin minä, koska olen nainen.
Yks vappu oltiin meillä etkoilla niin kusasin 0,7d stoben laakista täyteen. Aika laimeeta oli väristä päätellen, maltaat iski läpi. Kiikutin sen mun speciaalin siihen pöydälle minkä äärellä oltiin. Meni tovi niin mun paras kaveri otti siitä huikan, kas kun lagerin väristä oli se. Otti toisen ja muistaakseni kolmannenkin. Sitten vihelsin pelin poikki ja sanoin että siinä stobessa on muuten kusta :DOnko kukaan punninnut ikinä paskaansa? Kuinka paljon sitä vuorokaudessa kertyy? Tai mitannut virtsamääränsä?
Näitä lukuja voisi verrata syötyyn ruokaan!
Ja ihannemiehen vartalo: He-Man. Ei tarvitse miehelläkään olla liian helppoa. :D