Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

@TJJ Sen enempää en julkisesti sano kun ei ole lääkiksen papereita. Mutta eikös sulla ole se ammatin suoma etu? Vai mikäse oli?

@TJJ Sen enempää en julkisesti sano kun ei ole lääkiksen papereita. Mutta eikös sulla ole se ammatin suoma etu? Vai mikäse oli?

Onhan mulla, enkä tiedä muuta järkevää syytä, enkä myöskään löydä hoitosuosituksista. Enkä edelleenkään näe tarvetta primperanille itselläni.

Elämässä on vaan sopivasti haasteita, kun omaa silmää miellyttävä naisvartalon estetiikka on barbin ja he-manin välistä. Ei asioiden pidä olla liian helppoja, eihän niitä osais arvostaa muuten.
Ja ihannemiehen vartalo: He-Man. Ei tarvitse miehelläkään olla liian helppoa. :D

Ei mua ahdista käydä salilla vaan se, etten ehdi enkä jaksa käydä siellä niin usein kuin haluaisin. Ja se vituttaa, että miehet saavat samassa treeniajassa enemmän lihaksia kuin minä, koska olen nainen.
Höpönlöpön nyt. Ellei tavoitteesi ole näyttää yhtä lihaksikkaalta kuin CBB-mies, niin lihasmassan tavoittelu on suhteessa melko samanlaista. Lihasmassan saantiin vaikuttaa mieletön määrä eri tekijöitä alkaen fysiologisista ja anatomisista piirteistä aina treenin määrään, muotoon ja laadukkuuteen. Lisäksi sellaiset muuttuvat tekijät kuin elintavat, ruokavaliot ynnä muut niin ei voi yksittäisesti sanoa kummalla on helpompaa.

e. Voihan nyt himpskutti, olis aika makeet treenivaatteet myynnissä lokaalilla kamakauppiaalla. Vähän kyllä polttelisi trikoot ja rashguard!

^niinpä, suhteessa. Ja suurikin suhteessa naisen osa on olla rasvaisempi ja vähälihaksisempi.
E. Mitä ei arvosteta kuten miehisiä treenatun vartalon attribuutteja.

Oma kroppa on vähän tän tyylinen
homo%20habilis%203.jpg

Eiku hitto tuohan onki tän aamuinen kuva, yritän tehdä tulta.

Naisen vartalossa arvostetaan, ihaillaan ja kehutaan pääsääntöisesti pyöreitä rintoja ja takapuolta, kapeaa vyötäröä ja pitkiä sääriä. Mitään näistä ei saa millään omalla työllä, jos ei ole voittanut niitä geenilotossa.

Onko kukaan punninnut ikinä paskaansa? Kuinka paljon sitä vuorokaudessa kertyy? Tai mitannut virtsamääränsä?
Näitä lukuja voisi verrata syötyyn ruokaan!
Yks vappu oltiin meillä etkoilla niin kusasin 0,7d stoben laakista täyteen. Aika laimeeta oli väristä päätellen, maltaat iski läpi. Kiikutin sen mun speciaalin siihen pöydälle minkä äärellä oltiin. Meni tovi niin mun paras kaveri otti siitä huikan, kas kun lagerin väristä oli se. Otti toisen ja muistaakseni kolmannenkin. Sitten vihelsin pelin poikki ja sanoin että siinä stobessa on muuten kusta :D

Minä kyllä tykkään pyöreistä rinnoista, pyöreästä pepusta sekä muuten naisellisesta uumasta.

Ei kai mun tarvi alkaa tykkään lättänästä pepusta, littanoista rinnoista ja poikamaisesta vartalosta, ihan vaan sen takia että jotai ei geenilotossa onnista ulkonäön suhteen minun makuuni.

Tykkään mielellään vielä että nainen on älykäs, iloinen ja vahva. Suorastaan ärsyttää nykyään hissukat lapamadot. Naisella on oltava oma tahto jota vasten voi vääntää.

Nyt kuntit on sit hyvää sapuskaa. Muusia ja kermaisessa pippurikastikkeessa lilluu poron lämminsavupaistisuikaletta. Ai saaattana.

Lounaaksi söin toholla mäntylaudan päällä lämmitetyn makkaran. Ei hullumpi sekään.

Back
Ylös Bottom