Helistö
Tyhmä ämmä
Minä myös. Tämän tästä.Minä olen lahjaton muulloinkin kuin jouluna.
E: annettavaa olisi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä myös. Tämän tästä.Minä olen lahjaton muulloinkin kuin jouluna.
Ei parane tosin nyt Mopsia syyttää, minä sohaisin pesään.En ylläty, että aiheena feminismi.
Muistaakseni olet kyllä muutamaan otteeseen sanonut sen aiheuttavan ahdistusta.Pöh, ei feminismi aiheuta mulle ahdistusta yhtään. Miksi aiheuttaisi ja millä perustella?
E. Se aiheuttaa tosin hieman vitutusta, jos kuulen jonkun naisen sanovan ettei ole feministi :D

Ihan kirjoituksistasi päätelleen.Pöh, ei feminismi aiheuta mulle ahdistusta yhtään. Miksi aiheuttaisi ja millä perustella?
E. Se aiheuttaa tosin hieman vitutusta, jos kuulen jonkun naisen sanovan ettei ole feministi :D
En varmasti ole sanonut että feminismi aiheuttaa ahdistusta.Muistaakseni olet kyllä muutamaan otteeseen sanonut sen aiheuttavan ahdistusta.![]()
Eikö tämä juuri ole sitä feminismin ydintä ?En varmasti ole sanonut että feminismi aiheuttaa ahdistusta.
E. Naisten halveksunta jota osa miehistä harrastaa aiheuttaa sitä, kuten myös se ettei biologia ole naisten puolella.
No ei mielestäni. Ja mielestäni on täysin tervettä ahdistua vallitsevista epäkohdista. Ei se ole yhtä kuin jostain ismistä ahdistuminen.Eikö tämä juuri ole sitä feminismin ydintä ?
Minä myös. Tämän tästä.
E: annettavaa olisi.
Näinhän se just on. Antamisen ilosta saa hyvän mielen.Jos jotain haluaa saada, täytyy jotain myös antaa.
Uskovaisten kanssa on turha väitellä, joten annetaan olla.No ei mielestäni. Ja mielestäni on täysin tervettä ahdistua vallitsevista epäkohdista. Ei se ole yhtä kuin jostain ismistä ahdistuminen.
Sekä lasten ja känniläisten.Uskovaisten kanssa on turha väitellä, joten annetaan olla.
Samoin perustein ääri-Islamistit perustelevat tekojaan.
Samoin perustein ääri-Islamistit perustelevat tekojaan.
Tämä on nyt kyllä väärä ketju asian puimiseen mutta puidaan nyt kun kerran aloitit:Eikö tämä juuri ole sitä feminismin ydintä ?
e. Siis sukupuolen perusteella (mies) tuomitseminen ja oman sukupuolesi (nainen) marttyrisointi
Miettikää nyt vaikka salitreeniä. Samalla ajalla ja vaivalla miehellä kasvavat lihakset paljon enemmän kuin naisella. Jos se ei saa suututtaa niin mikä sitten![]()