Helistö
Tyhmä ämmä
Vaan jos siitä tekee vaikeaa.Vittu että ämmillä on eläminenkin vaikeeta...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaan jos siitä tekee vaikeaa.Vittu että ämmillä on eläminenkin vaikeeta...
Mulla ei ole pakonomaista tarvetta punnnita ruokaa. Syön myös ruokaa myös punnitsematta.Eivät tietenkään, osa saattaa punnita siksikin että söisivät tarpeeksi. IMO se on silti neuroottista käytöstä, paitsi jos on kisaamassa niin siinä tilanteessa varmaankin pakollista. Sanon näin entisenä pakonomaisena kalorien laskijana. Ihme että onneksi parannuin siitä.
Luettele 3 asiaa mitkä sua EI ahdista.Riippuu varmaan persoonasta. Mulle se olisi aivan helvetillisen ahdistavaa, niin peilaan siihen. Mutta olenkin sellainen joka ei pysty noudattamaan mitään saliohjelmaa edes viikkoa kauempaa![]()
Riippuu varmaan persoonasta. Mulle se olisi aivan helvetillisen ahdistavaa, niin peilaan siihen.
Sekin on neuroottista jos jotakin asiaa ajattelee jatkuvasti / liikaa pakonomaisesti siinä määrin että elämänlaatu heikkenee ahdistuneisuuden takia.Sehän on kiinni siitä, pystyykö tietoon syömisten määrästä ja kaloreista suhtautumaan pelkkänä hyödyllisenä datana päätöksenteon ja valintojen tueksi vai rupeaako mittaamisen myötä ruokavaa'an tahdottomaksi orjaksi niin, että esim. "joutuu" illalla menemään nälkäisenä nukkumaan jos kalorit uhkaavat mennä yli "kiintiöstä" vaikka tekisi vielä mieli purtavaa. Neuroottiseksi menoa voi kutsua vain jälkimmäisen vaihtoehdon tapauksessa.
Aina vähän laitettava roskiin, eikä mihinkään kompostoriin tai biojätteeseen. Kuka muuten maksaa roskakuskien palkat ? Yhteiskuntavastuuta ja solidaarisuutta peräänkuulutan!Minä punnitsen ison osan ihan jo siksi, että aineksia tulee oikeassa suhteessa toisiinsa eikä mene mitään roskiin. Olen esim. nähnyt kun ihminen keittää silmämääräisesti makaronia laatikkoon ja laittaa biojätteeseen sen mitä ei mahtunutkaan vuokaa jauheliha yms. kanssa. Järkyttävää.
Se riippuu, puhutko nyt lääketieteellisestä ahdistuneisuushäiriöstä/pakkoneuroosista ja kutsut sitä neuroottiseksi vai puhekielen sanasta neuroottisuus, mikä nyt tarkoittaa kullekin mitä tarkoittaa.Sekin on neuroottista jos jotakin asiaa ajattelee jatkuvasti / liikaa pakonomaisesti siinä määrin että elämänlaatu heikkenee ahdistuneisuuden takia.
Nukkuminen, syöminen ja salillakäynti esim.Luettele 3 asiaa mitkä sua EI ahdista.
Aina vähän laitettava roskiin, eikä mihinkään kompostoriin tai biojätteeseen. Kuka muuten maksaa roskakuskien palkat ? Yhteiskuntavastuuta ja solidaarisuutta peräänkuulutan!
Viittasin ensiksi mainittuun. Miten feminismi on pakkoneuroosi? Onko sovinismikin sitten samalla logiikalla?Se riippuu, puhutko nyt lääketieteellisestä ahdistuneisuushäiriöstä/pakkoneuroosista ja kutsut sitä neuroottiseksi vai puhekielen sanasta neuroottisuus, mikä nyt tarkoittaa kullekin mitä tarkoittaa.
Omasta mielestäni ja sinun määritelmäsi mukaan esim. feminismi on pakkoneuroosi.
Sekin on neuroottista jos jotakin asiaa ajattelee jatkuvasti / liikaa pakonomaisesti siinä määrin että elämänlaatu heikkenee ahdistuneisuuden takia.
Luitko tehtävänannon oikein?Nukkuminen, syöminen ja salillakäynti esim.
Edellä mainitun viestisi perusteella:Viittasin ensiksi mainittuun. Miten feminismi on pakkoneuroosi? Onko sovinismikin sitten samalla logiikalla?
Sekin on neuroottista jos jotakin asiaa ajattelee jatkuvasti / liikaa pakonomaisesti siinä määrin että elämänlaatu heikkenee ahdistuneisuuden takia.
Mä en saa lahjoja juuri koskaan. Enkö niitä kyllä odotakaan. Itse itselleni ostan lahjoja.
Mutta jos joskus saan lahjan niin olen siitä onnellinen ja tyytyväinen, oli se mitä hyvänsä.
Jo se, että joku antaa minulle lahjan on osoitus siitä, että on miettinyt sitä.