Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kello 12 ja vietän päivää sohvalla katsomassa Napakymppiä. Tiedän, olen aika raikulipoika.

yle areena, naurettavan näköstä tuo fitness

saako törkeistä silikoneista miinuspisteitä

Harmi vaan, että se on lihaa mikä on lähtenyt. Läski säilyy, vaikka kuinka ripuloi :)

No niinhän se on, mutta piti jotain positiivista yrittää väkisin keksiä. Nyt sentään pysyy jo jotain sisällä, eikä enää oo tarvinnut laatatakaan.
Mulla on niin karsee nälkä koko ajan, että olis ihana päästä kotiin syömään jotain kunnollista. Sairaalan ruuat ei maistu kyllä yhtään miltään.

No niinhän se on, mutta piti jotain positiivista yrittää väkisin keksiä. Nyt sentään pysyy jo jotain sisällä, eikä enää oo tarvinnut laatatakaan.
Mulla on niin karsee nälkä koko ajan, että olis ihana päästä kotiin syömään jotain kunnollista. Sairaalan ruuat ei maistu kyllä yhtään miltään.
Saako siellä edes keskiolutta?

Ei siitä oikein muuta hyvää helpolla löydä kuin että ainakin mulla juoksu kulki tuollaisen painonpudotuksen jälkeen kevyemmin :D

Toscakakkua. Nam!

eihän sunnuntaina pitäis työasioita ajatella mut sen verran et melkein harmi kun prisma nokia valmistuu. Meillä on kahvituvassa tosi kiva porukka ja syvällisiä keskusteluja :D

@Mopsey Jokainen omalla tahdillaan. Mun pirtaan sopi saada lapsia nuorena. Ja sainkin, onneksi.
Nyt se homma on osaltani tehty ja saan nauttia teineistä 35- vuotiaana. Tiedä sitten onko se hyvä vai huono.

@Mopsey Jokainen omalla tahdillaan. Mun pirtaan sopi saada lapsia nuorena. Ja sainkin, onneksi.
Nyt se homma on osaltani tehty ja saan nauttia teineistä 35- vuotiaana. Tiedä sitten onko se hyvä vai huono.
Mun pirtaan tuskin olis sopinut ollenkaan ellei mies olisi aktiivisemmin halunnut :D

Ruokavalioni on ollut tänään 3 härkäpapuleipää voilla ja juustolla, 5 gluteenitonta karjalanpiirakkaa munavoilla ja 1 Frozen -jäätelö ja saunasiideri :confused:

E. Ja odotan edelleen eläkepäiviä o_O

Helistö ja Mopsi ovat ehtineet jo ottaa yhteiskuvankin.

438_267.jpg

Back
Ylös Bottom