Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei taas!Mursuke sanoi:Ootas kun pääsen täältä raidilta...
Kello 12 ja vietän päivää sohvalla katsomassa Napakymppiä. Tiedän, olen aika raikulipoika.
Se oli tohon maailmanaikaan ihme että saivat esittää levyraadossa tuon biisin. Klaus Järvinenkin innostuu biisistä ja aiheesta..."JOOO!"
Ei vaan biisi on kyllä kova. Patriarkaalisen kova. Valkoinen heteromies kukkeimmillaan!![]()
Harmi vaan, että se on lihaa mikä on lähtenyt. Läski säilyy, vaikka kuinka ripuloi![]()
Saako siellä edes keskiolutta?No niinhän se on, mutta piti jotain positiivista yrittää väkisin keksiä. Nyt sentään pysyy jo jotain sisällä, eikä enää oo tarvinnut laatatakaan.
Mulla on niin karsee nälkä koko ajan, että olis ihana päästä kotiin syömään jotain kunnollista. Sairaalan ruuat ei maistu kyllä yhtään miltään.
No niinhän se on, mutta piti jotain positiivista yrittää väkisin keksiä. Nyt sentään pysyy jo jotain sisällä, eikä enää oo tarvinnut laatatakaan.
Mulla on niin karsee nälkä koko ajan, että olis ihana päästä kotiin syömään jotain kunnollista. Sairaalan ruuat ei maistu kyllä yhtään miltään.
Feminismi alkoi janottamaan?Nyt kyllä maistuu cola ja vissy.
Mun pirtaan tuskin olis sopinut ollenkaan ellei mies olisi aktiivisemmin halunnut :D@Mopsey Jokainen omalla tahdillaan. Mun pirtaan sopi saada lapsia nuorena. Ja sainkin, onneksi.
Nyt se homma on osaltani tehty ja saan nauttia teineistä 35- vuotiaana. Tiedä sitten onko se hyvä vai huono.

:D