Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oli melkei pakkismiitin tynkää tänään, kun satuttiin samaan huoneeseen Sylvin kanssa!
Jaa, ne olikin vaan kuvituskuvia...my bad.minkäs näköinen henkilöauto se arteonin farmari oikein on
Vähän tekis mieli ottaa taas Mercedes, mutta jos sitä kävis vieraissa hetken.ei etelleenkään uusissa autoissa ole hienoja malleja kun mersun coupet
esimerkiksi e-classe
![]()
Juu, näin muistelin. Lähinnä itteni puolesta tuumailin.Ei oo koiraa enää. Eikä tuu ainakaan hetkeen..
Itellä on vähän taipumusta tuohon kulkineeseen kiintymiseen, kun niitä paijaa, huoltaa ja hyväilee aina ite.Pikkuperjantai.
Sokuroitua munkkia + kaf, käteisellä, 2 e.
Kalun kuljetinta voisi ja varmaan pitäisi päivittää, mutta oon liian kiintynyt nykyiseen. Vikoja ollut, nolla.
Samaa ongelmaa rahikaisella.Itellä on vähän taipumusta tuohon kulkineeseen kiintymiseen, kun niitä paijaa, huoltaa ja hyväilee aina ite.
Kun katsoo noita autoja ja miettii mitä ne makssa niin aina jaksaa ihmetellä kuin toisilla on varaa uusiin autoihin?
Minä en ymmärrä niitä ihmisiä, jotka laittavat kaikki rahansa autoon.Mä mietin miksi laittaa autoon tuollaisia summia, on vaan hiton huonosti arvoa säilyttävä väline millä liikutaan paikasta A paikkaan B.
Kun katsoo noita autoja
Minä en ymmärrä niitä ihmisiä, jotka laittavat kaikki rahansa autoon.
Köyhät kyykkyyn!Minä en ymmärrä niitä ihmisiä, jotka laittavat kaikki rahansa autoon.