Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

minkäs näköinen henkilöauto se arteonin farmari oikein on

musta on Musta

Werk-2-Automotive-VW-Arteon-Airride-Tuning-3.jpg

ei etelleenkään uusissa autoissa ole hienoja malleja kun mersun coupet

esimerkiksi e-classe

00-mercedes-benz-vehicles-e-class-coupe-c-238-1280x686-1-1280x686.jpg

Huomenta.

Pikkuperjantai.

Sokuroitua munkkia + kaf, käteisellä, 2 e.

Kalun kuljetinta voisi ja varmaan pitäisi päivittää, mutta oon liian kiintynyt nykyiseen. Vikoja ollut, nolla.

Pikkuperjantai.

Sokuroitua munkkia + kaf, käteisellä, 2 e.

Kalun kuljetinta voisi ja varmaan pitäisi päivittää, mutta oon liian kiintynyt nykyiseen. Vikoja ollut, nolla.
Itellä on vähän taipumusta tuohon kulkineeseen kiintymiseen, kun niitä paijaa, huoltaa ja hyväilee aina ite.

Itellä on vähän taipumusta tuohon kulkineeseen kiintymiseen, kun niitä paijaa, huoltaa ja hyväilee aina ite.
Samaa ongelmaa rahikaisella.

Nykyisestäkin tuli ihan auton näkönen, kun pesi, putsas, myllytti ja vahas. Sen jälkeen vain ylläpitävää toimintaa.

Mun pitäs panna.
Siis tuo työhuone järjestykseen.
Kun katsoo noita autoja ja miettii mitä ne makssa niin aina jaksaa ihmetellä kuin toisilla on varaa uusiin autoihin?

Minä en ymmärrä niitä ihmisiä, jotka laittavat kaikki rahansa autoon.
Köyhät kyykkyyn!
Saman verran ne kaikille maksaa, köyhille vaan liian kalliita :)
Minulle riittää aut.. ruhonsiirtoväline joka siirtää paikasta A paikkaan B niin ettei minulle naureta ja on suhteellisen luotettava, kun nämä kriteerit ei enää täyty niin vaihdan uudempaan.
Aina olen pyrkinyt pitämään alle 100 000 euron auton ja tähän asti olen hyvin onnistunut siinä.

Back
Ylös Bottom