Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Nenätippuri?Ei saakeli. Pää täynnä räkää ja paleltaa niin perkeleesti vaikka on villapaita päällä. Ois pitäny jäädä kotia vaa nukkumaan![]()
Mimmosia? Tulitko?Huomenta. Näin seksiunia.
Mimmosia? Tulitko?
E. En oo töissä tänään jos joku paheksuu jotta virka-ajalla taas tämmösiä
No ens kerralla sitEn itseasiassa saanut, mutta kaikki olisi halunnut mua ja olivat tyyliin hinkkaamassa itseään mua vasten. Esim. gynekologimies ja kemian luokassa 18 v kundi, joka oli pukeutunut pupunkorviin ja yläkroppa paljaana, rusetti kaulassa. Otin sen sitten hellästi syliini ja silittelin häntä. :D

E. Kuinkakohan yleisiä naisilla gynekologifantasiat ovat.. ?No ens kerralla sit![]()
E.e Oho, lainasin itseäni o_OE. Kuinkakohan yleisiä naisilla gynekologifantasiat ovat.. ?
Eilen illalla vähä niiq mitvit ja nyt aamulla tuoreena jotta näin.6.12 on taas joku jääkiekkotiimi pahoittanut mielensä, varmasti.
E. Kuinkakohan yleisiä naisilla gynekologifantasiat ovat.. ?
Entä kuinkakohan yleisiä fantasiat asiakkaista ovat gynekologeilla?En tiedä mikä tolkku siinä on, kun se tilanne todellisuudessa on aika epämiellyttävä, mutta mulla on ollut...

Entä kuinkakohan yleisiä fantasiat asiakkaista ovat gynekologeilla?![]()
Entä kuinkakohan yleisiä fantasiat asiakkaista ovat gynekologeilla?![]()
No sääliks käy sitten naistentautien erikoislääkäreiden rouvia :(Kuulemma lääkiksen gynekurssilla tms. oli ainakin pysyvään selibaattiin kannustava vaikutus, ja varsin voimakas sellainen.
Olet nainen.Diagnoosi?
Heikko itsekuri ?Mulla on sellainen "ongelma" etten kerta kaikkiaan pysty noudattamaan mitään saliohjelmaa - edes itse tehtyä - enkä edes ruokareseptiä, vaan aina on pakko alkaa improvisoida ja sooloilla. Diagnoosi?