Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta. Näin seksiunia.

Mimmosia? Tulitko?
E. En oo töissä tänään jos joku paheksuu jotta virka-ajalla taas tämmösiä

En itseasiassa saanut, mutta kaikki olisi halunnut mua ja olivat tyyliin hinkkaamassa itseään mua vasten. Esim. gynekologimies ja kemian luokassa 18 v kundi, joka oli pukeutunut pupunkorviin ja yläkroppa paljaana, rusetti kaulassa. Otin sen sitten hellästi syliini ja silittelin häntä. :D

En itseasiassa saanut, mutta kaikki olisi halunnut mua ja olivat tyyliin hinkkaamassa itseään mua vasten. Esim. gynekologimies ja kemian luokassa 18 v kundi, joka oli pukeutunut pupunkorviin ja yläkroppa paljaana, rusetti kaulassa. Otin sen sitten hellästi syliini ja silittelin häntä. :D
No ens kerralla sit :)

Entä kuinkakohan yleisiä fantasiat asiakkaista ovat gynekologeilla? :eek:

Hmm mä kyllä epäilen että siitä työstä on eroottiset latautumat kaukana. Hyvin kaukana.

Maanantaiaamun dilemma, potkutellessa tekis mieli kuunnella musaiikkia, mutta pipoa tarvitaan koomaviluun. Mitenhän tää tapahtu viime talvena.

Mulla on sellainen "ongelma" etten kerta kaikkiaan pysty noudattamaan mitään saliohjelmaa - edes itse tehtyä - enkä edes ruokareseptiä, vaan aina on pakko alkaa improvisoida ja sooloilla. Diagnoosi?

Back
Ylös Bottom