Toi vesi jotenkin sotkee tossa kuvassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on Finlandiaa.Toi vesi jotenkin sotkee tossa kuvassa.
Se ois perjantai ja pian viikonloppu. Miksei minusta tunnu siltä että se mitään auttaisi, itseasiassa stressaa vain enemmän?![]()
Mulla oli just tommonen kahden vuoden periodi. Jälkeenpäin tosi antosaa ;)Näinhän se tuppaa olemaan. Ehkä eniten huolestuttaa rankka kuuden viikon periodi hyvin vähäisillä yöunilla mutta työmäärä kasvaa merkittävästi, samalla kun pitäisi jaksaa hoitaa kaikki tavanomaiset velvollisuudet.
VMP, mielummin jäisin firman tiloihin juomaan viinaa, syömään nakkeja ja porkkanalaatikkoa.Se olis muuten pikkujoulut Lontoossa.
Käydään myös potkupalloa katsastamassa.
Chelsea - ManU.
No se on munkkipäivä, että...Unta 21:45-10:45. Tosin ei yhtäjaksoista, mutta ei se haittaa.
Mitähän sitä söis?
Oho. Jumalauta että odotan eläkepäiviäUnta 21:45-10:45. Tosin ei yhtäjaksoista, mutta ei se haittaa.
Mitähän sitä söis?

No nyt tuli itselle pieni este. Pojan synttärit meinasi unohtua... täytyy kattoa joku muu ajankohta varmaan.VMP, mielummin jäisin firman tiloihin juomaan viinaa, syömään nakkeja ja porkkanalaatikkoa.
No se on munkkipäivä, että...
Oho. Jumalauta että odotan eläkepäiviä![]()
Kyllä tarttee, koska varsinkaan en suostu elämään ilman vapaa-aikaaNo ei kai sitä ny eläkepäiviä tartte odottaa. Mee nukkumaan sillon ku lapsetki menee ja opeta niitä käyttämään aamulla kaukosäädintä, että saavat piirretyt pyörimään itekseen.

vali vali vali, vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali valiKyllä tarttee, koska varsinkaan en suostu elämään ilman vapaa-aikaa
Eikä mua edes väsytä klo 21-21.30. Joskus kun olen mennyt ennen 23 nukkumaan niin sitten herään ihan liian aikaisin tyyliin viideltä enkä ehdi saada uudestaan unta ennen herätyskelloa jolloin olen tavallistakin väsyneempi.
Vastaatko noin täällä kaikille jotka ovat väsyneitä? Etenkin jos sattuvat olemaan miehiä?!vali vali vali, vali vali vali vali vali
Kyllä tarttee, koska varsinkaan en suostu elämään ilman vapaa-aikaa
Eikä mua edes väsytä klo 21-21.30. Joskus kun olen mennyt ennen 23 nukkumaan niin sitten herään ihan liian aikaisin tyyliin viideltä enkä ehdi saada uudestaan unta ennen herätyskelloa jolloin olen tavallistakin väsyneempi.