Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se ois perjantai ja pian viikonloppu. Miksei minusta tunnu siltä että se mitään auttaisi, itseasiassa stressaa vain enemmän? :mad:

se on semmosta, kokemukseni viikon takaa:

heräsin pe aamuna, ja heti silmät avattuani rupesi syömäänMiestä kun viikonloppu on pian ohi ja pitäisi olla valmiina uuteen työviikkoon

yleensä tuo aharistus koittaa vasta lavvantaina

Näinhän se tuppaa olemaan. Ehkä eniten huolestuttaa rankka kuuden viikon periodi hyvin vähäisillä yöunilla mutta työmäärä kasvaa merkittävästi, samalla kun pitäisi jaksaa hoitaa kaikki tavanomaiset velvollisuudet.

Näinhän se tuppaa olemaan. Ehkä eniten huolestuttaa rankka kuuden viikon periodi hyvin vähäisillä yöunilla mutta työmäärä kasvaa merkittävästi, samalla kun pitäisi jaksaa hoitaa kaikki tavanomaiset velvollisuudet.
Mulla oli just tommonen kahden vuoden periodi. Jälkeenpäin tosi antosaa ;)

No ei kai sitä ny eläkepäiviä tartte odottaa. Mee nukkumaan sillon ku lapsetki menee ja opeta niitä käyttämään aamulla kaukosäädintä, että saavat piirretyt pyörimään itekseen.
Kyllä tarttee, koska varsinkaan en suostu elämään ilman vapaa-aikaa :eek:
Eikä mua edes väsytä klo 21-21.30. Joskus kun olen mennyt ennen 23 nukkumaan niin sitten herään ihan liian aikaisin tyyliin viideltä enkä ehdi saada uudestaan unta ennen herätyskelloa jolloin olen tavallistakin väsyneempi.

Eikä mua edes väsytä klo 21-21.30. Joskus kun olen mennyt ennen 23 nukkumaan niin sitten herään ihan liian aikaisin tyyliin viideltä enkä ehdi saada uudestaan unta ennen herätyskelloa jolloin olen tavallistakin väsyneempi.
vali vali vali, vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali vali

ei ku vähä niiq jännittää itseäkin mitä vastaan ja kenelle, joka kerta. Välillä ei tartte etes vastata kun sanat on jo työnnettu suuhun

Kyllähän ne lapset kasvaa ja kohta valitat ku et näe niitä enää tarpeeksi paljo. Ei sun edelleenkää tartte eläkepäiviin asti odottaa. Tai voithan sä alkaa tekeen lyhempää työviikkoa, jos liikaa väsyttää.

E. Ja siis luuletko, että eläkeläisenä tuo viideltä herääminen muuttuis yhtään mihinkään?

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom