Mopsey ja uusi tatuointi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Kun noita aatteen miesten pätkiä katsoo niin tulee ihan kummeli mieleen.
Päätin ilahduttaa perhettä leipomalla "suosikkimuffineita"!
katso liitettä 144654
Onko mopsin avatarissa omakuva?
Lapsiparkani pillahti itkemään, kun näki millaisiksi nuo muffinit levähtivät uunissa ja jälkeenpäin valitti, että maistuivat saunalle. Mies kommentoi, että omituisimpia koskaan syömiään muffineita. Mä itse nauroin niille niin pitkään ja kovaa, että melkein oksensin.

Minulle tuo Helsinki on vähän kuin anoppila. Mielellään sinne ei edes mene, saati että jäisi asumaan ja aina huokaisee helpotuksesta, kun sieltä pääsee pois.No hah, ei oo pelkoa liiasta rahasta kun veroihin menee 50% :D
Ja pieni siivu mita on sukanvarteen jaanyt menee talon hankintaan, kun joulukuussa alkaa pikkutakkihommat isolla kirkolla. Siella tarvii 2-3 hunttia enempi pistaa huusholliin. On kylla vitusta se.
Toki kylla meilla paalua on.
Minulla ei.
En muista missä miitissä oli, mutta jollekin herralle oli pettymys, kun en ollutkaan nainen. Kauniskaan.
Minulle tuo Helsinki on vähän kuin anoppila. Mielellään sinne ei edes mene, saati että jäisi asumaan ja aina huokaisee helpotuksesta, kun sieltä pääsee pois.