Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuossa yli pari tuntia pihatöitä tehdessämme oikein lapsenvahti hankittuna tuli mieliin, että miksi hitossa edes on piha, yks saatanan työmaa :eek:

Tai puutarhuri pitäisi ainakin olla!

Sitä ennen sali ja karsea kauppareissu lastenrattaat juhtana niin tilanne vaatii kyllä saunan ja kaljan.

Lapsiparkani pillahti itkemään, kun näki millaisiksi nuo muffinit levähtivät uunissa ja jälkeenpäin valitti, että maistuivat saunalle. Mies kommentoi, että omituisimpia koskaan syömiään muffineita. Mä itse nauroin niille niin pitkään ja kovaa, että melkein oksensin.

Lapsiparkani pillahti itkemään, kun näki millaisiksi nuo muffinit levähtivät uunissa ja jälkeenpäin valitti, että maistuivat saunalle. Mies kommentoi, että omituisimpia koskaan syömiään muffineita. Mä itse nauroin niille niin pitkään ja kovaa, että melkein oksensin.
:hyper:

varo gonzalos(@gonzaless ) kylmistyttämästä itseäsi sielä sipperiassa

6508C5AC-0E66-4DFD-8E58-44EE74973E0B.webp

No hah, ei oo pelkoa liiasta rahasta kun veroihin menee 50% :D
Ja pieni siivu mita on sukanvarteen jaanyt menee talon hankintaan, kun joulukuussa alkaa pikkutakkihommat isolla kirkolla. Siella tarvii 2-3 hunttia enempi pistaa huusholliin. On kylla vitusta se.

Toki kylla meilla paalua on.

No hah, ei oo pelkoa liiasta rahasta kun veroihin menee 50% :D
Ja pieni siivu mita on sukanvarteen jaanyt menee talon hankintaan, kun joulukuussa alkaa pikkutakkihommat isolla kirkolla. Siella tarvii 2-3 hunttia enempi pistaa huusholliin. On kylla vitusta se.

Toki kylla meilla paalua on.
Minulle tuo Helsinki on vähän kuin anoppila. Mielellään sinne ei edes mene, saati että jäisi asumaan ja aina huokaisee helpotuksesta, kun sieltä pääsee pois.

Sori, mutta aina katon Mopsin avatarin mieheksi.

Minulla ei.

En muista missä miitissä oli, mutta jollekin herralle oli pettymys, kun en ollutkaan nainen. Kauniskaan.

Ai, mä aina aattelen, että näytät tuolta. ;)

Olipa kiva ku eilen vedin hiilaria niin paljon ku napa vetää ja tajusin, että onhan tänäänki treenipäivä! Siirrän perinteisen lepopäivän torstaille, kun silloin on koulutus.

Onpas mukavaa tulla töihin ku kannettava jäi kotiin :D Katoin vielä aamulla, että jaahas pitääkin muistaa ottaa tuo kannettava mukaan tosta sohvalta. Seuraavan kerran muistin asian ku katoin työpöytää, et miks tää näyttää joteki tyhjältä :D

Minulle tuo Helsinki on vähän kuin anoppila. Mielellään sinne ei edes mene, saati että jäisi asumaan ja aina huokaisee helpotuksesta, kun sieltä pääsee pois.

Sama homma. Mut kaikkee pitaa kokeilla niinku anoppiaki. Saatanan nihkeita maksaan palkkaa lannessa, niin pakko suunnata kirkollepain.
En tosin katsele asuntoa hesa/espoo/vantaa akselilta. Siita snadisti treellepain niin loytyy ok paikkoja missa kaikki palvelut siina. Ettei tarvi kirkolla kayda kuin kauniina kesapaivina tsekkaas shortsien lahjepituudet.

Back
Ylös Bottom