Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pikkukiristely etenee, nälkä kasvaa päivä päivältä. Ruoka uppoaa yhä nopeemmin nassuun. :D

onni ettei palkkaluokkaani kuulu palaverit

ei tarvi ku suorittaa: työ tä?

Mulla on aina nälkä oli kiristely tai pullistelu.
Eli jos ei kenkä hierrä niin se seisoo, aina joku väärin.

Edellisestä tuli mieleen Brother Christmas ja syöpälapset joiden hoidot on lopetettu ja odotellaan väistämätöntä, sellaisen tarinan kun lukee niin voi miettiä että kuinkas huonosti ne omat asiat nyt sitten oikeasti olikaan...

Pala verit. Eilen oli pala veri jonne kutsuttu 77 henkiloa. Noin puolet tuli, ei ollut kaikille istuimia, neukkari haisi meisselille. Kuuden osallistujan vuosikorvaus varmasti kuusinollainen.
Outcome oli sekaannus. Kiire kahta kauheampi. Itselle ei actioneita. Nautin omasta pienesta korvauksestani. Ajan kaytin illan treenin lapikaymiseen, seka aamun onanoinnin suunnitteluun.

Nyt ei ole nälkä kun syöttölässä oli muikkuja. Ei täydellisiä, mutta 135% parempaa kuin normi amicamössö.

Uni asuu kyllä silmissä ja pienoinen työperäinen vitutus päässä.

Mulla on aina nälkä oli kiristely tai pullistelu.
Eli jos ei kenkä hierrä niin se seisoo, aina joku väärin.

Edellisestä tuli mieleen Brother Christmas ja syöpälapset joiden hoidot on lopetettu ja odotellaan väistämätöntä, sellaisen tarinan kun lukee niin voi miettiä että kuinkas huonosti ne omat asiat nyt sitten oikeasti olikaan...

Kiristely- ja pullistelunälät on erilaisia! Kiristelynälkä tuntuu mahassa ja mielessä sekä himoitsee ruokaa, pullistelunälkä on lähinnä hyvää ruokahalua vain. ;)

Pala verit. Eilen oli pala veri jonne kutsuttu 77 henkiloa. Noin puolet tuli, ei ollut kaikille istuimia, neukkari haisi meisselille. Kuuden osallistujan vuosikorvaus varmasti kuusinollainen.
Outcome oli sekaannus. Kiire kahta kauheampi. Itselle ei actioneita. Nautin omasta pienesta korvauksestani. Ajan kaytin illan treenin lapikaymiseen, seka aamun onanoinnin suunnitteluun.
Kuulostaa pitkälti samalta kuin mun koulunkäynti, suunnitelmineen. Ainoa iso ero ettei kukaan saa kuusinollaa.

5€ lätyt, lähi-idän lahja Suomelle. Noissa on mun mielestä yleensä ihan hyvä hinta/laatu suhde. Se tietty vähän mietityttää että onko moraalisesti oikein syödä noissa paikoissa. Koska näähän ei maksa veroja ja täten kierouttavat kilpailutilannetta suhteessa vaikkapa Kotipitsaan. Vaikka nää ehkä näennäisesti ovat niitä mitä me pidämme hyvinä mamuina, niin kyllähän pimeesti työskentelevät syövät niiden jotka maksavat veroja leipää. Pimeesti kun oot niin siinähän nostetaan samalla kaikkia vitun tukia ja käytetään yhteiskunnan palveluja samaan aikaan ilmaiseksi.

Pitäskö ostaa sellainen 24(?) pack omar munkkeja?
Himoinnut turhankin usein sitä ääsmarketin pakastealtaasta, ainoa vaan että nykäsen sen päivässä parissa naamariin.

Capture.webp

Back
Ylös Bottom