Ohhoijjaa taas toimistolla. Suihkussa mietin et mihin hittoon nää päivät tuntuu vaa menevän
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kattelin futista puoli yhteen, siitä maaten, kunnes muksu alotti shownsa. Kutoselta hyvin levänneenä ylös. Plus flunssa.Kannattaa herätä yöllä 4:30, käydä vessassa ja jäädä murehtii taas asioita. Unta semmoset rapeasti alle 5h.
Vittu mitä paskaa.
Jos ei omasta takaa kaikille ilmesty niin tommosesta apuja :De. Mitä täällä aikuset miehet höpisee laihduttamisesta. Eiks dad bod o nyt kovinta hottia ? Itsehän valmistaudun jo granda bodin tuloon ja oon ottanut tohon vähän lisäextraa.
Mä taas koen että jokainen minuutti unta on plussaa vaikka missä pätkissä. Viimeistään iltapäivällä kostautuu kun kofeiinikiintiö on täynnä, jos on herännyt liian aikaisin.Seiskalta kroppa herätteli ja aattelin pyöriä kellon soittoon asti sängyssä, niin silmät vaan alkoivat lupsua ja meinasi nukahtaa monesti. Ois ollu katastrofi, kun sen jälkeen ois väsyttäny vaan enemmän.
8h. Tanaan ainoastaan vartin torkuttamisella. Aika lailla ennatyksia.
Onko vinkkeja millai sais paivat kuluun? Duuni on aikalail tehtynas.
Kai redtube sentään pelaa ? Siinähän sitä tekemistä, kun arvioit kaikki viteot.Videon otsikko kuullostaa hyvalta :D
valitettavasti taal on youtube estetty niin en paase nakeen videoo. Onneks pakkis ja insta toimii. On tullut tiirailtua salikissojen puot.
.. ja tee minulle supernova.Jos sinä olet avaruuus, laaajene minuuun..! Korvamato.
Frendi lähettelee whatsappiin jatkuvalla syötöllä krhm, kyseenalaisia videoita. Pitää aina avatessa varmistaa, ettei luurissa ole ääniä päällä, tai saattais ruveta päät pyörimään viereisillä työpisteillä, joissa siis pelkästään naisia.Se tunne kun oot kattonu facevideoo aanet paalla ja alat kattoon rettuben videoo ja siella minkki kiekaisee.
Jaa sää oot Smithin Axelin kavereita.Frendi lähettelee whatsappiin jatkuvalla syötöllä krhm, kyseenalaisia videoita. Pitää aina avatessa varmistaa, ettei luurissa ole ääniä päällä, tai saattais ruveta päät pyörimään viereisillä työpisteillä, joissa siis pelkästään naisia.