Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sviddu, pitääkö mun oikeesti ostaa itelle kohta pyörä (polku), TYKSin parkkipaikat henkilökunnalle ovat ns marginaaliset.

keskinkertaisella kunnolla ja viimeviikolla kyikkyä kuntosalijumppasalilla kahtesti+pe&la sivistynyttä kaljoittelua= jalat rupes olemaan aika loppu jo 7km ennen kotoa

nyt on kepap kermaperunoilla anssaittu!

Nyt se stoppi energioille tuli, väsyttää ja meinaa nukahtaa sängyssä maatessa.

IMG_1607.webp
Fiiiu, hey me lennetään

Täällä kun tiedetään kaikki, niin minkälainen munamankeli olisi hyvä+halpa+järkevä pyöräilyä vihaavalle (lähes yhtäpaljon kuin juoksemista) työmatkakulkuun kaupungissa?

9 treeniä paukutettu tähän viikkoon, on aika rapsakka olo. Pyllynkantoteline haki kaupasta vähän Lohiloa iltapalaksi, huomenna taas hojottelee.

Mutta teen nyt hetken lupauksen: kirjoittelen vain offtopiciin ja treenipäivyriin. Alkaa kehkeytyä aivovamma mistään muusta foorumin osiosta.

Lohilo vai pudding? o_O

Herkkuhimo ollut koko päivän, mutta tekikin mieli raikasta raejuustoa.

Meillä on paalua kyllä.

e: älkää hämääntykö äänkäytöstäni. Olen kohteessa: anus, vieläkin. Aktivoin vain personal mäkbookini.

Ihan vaan turbaatio:mas mielessä.

Minä olen näköjään tällainen iltakirjoittelija. Ajatus lentää noiden esseiden kanssa paljon paremmin näin illasta. Pienessä hutikassa kirjoittaminen voisi olla myös aika tuottoisaa.

Back
Ylös Bottom