Perjantai
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite käyttäny eri pattereissa ton tapasia. Tiiveyden hoitanut silikonilla tai vastaavalla itse, jos tarvis.4kpl tarvii niin ei viitsi 100 kpl tilata![]()
Bebekistä löytyi boxi jossa on paikka 9V patterille mutta totesin että laatikko on tiiviimpi joten laitan sen sinne ja silti mahtuu kytkin ja piuhat hyvin, soveltamistahan tää on.Ite käyttäny eri pattereissa ton tapasia. Tiiveyden hoitanut silikonilla tai vastaavalla itse, jos tarvis.
http://www.ebay.com/itm/5PCS-9V-Vol...439885?hash=item2cae93250d:g:0PoAAOSwr~lYpWtr
e. Riippuu tosin käytöstä, kuinka vesitiivis tulee olla. Jos veden alle, tarvinnee tehdä umpiasennus.

Mulla taitaa olla pöydällä 4 Arduino piiriä ja perkeleesti palikoita, kun jäi eilen inventaari keskenJos mun pöydästä ottais kuvan someen niin ois vartissa hathat miehet sisällä
Tarkennuksen, ihan työjuttuja teen kun yhdistelen kolvilla katkaisijaa ja patteria yms.

Mä voin ottaa ne. Kattelin eilen DIY BB-8 -vireoo netistä. Pitäsköhän askarrella "pojalle".Mulla taitaa olla pöydällä 4 Arduino piiriä ja perkeleesti palikoita, kun jäi eilen inventaari kesken![]()

Noille on jo kaikille paitti yhelle Megalle jo projektit suunniltuna ja eilen aloin vähä inventoimaan, tartteeko jotain palikoita tilailla.Mä voin ottaa ne. Kattelin eilen DIY BB-8 -vireoo netistä. Pitäsköhän askarrella "pojalle".
Esim. Arduino ja wifi-moduuli, sekä vähän koodia Arduinoon ja pieni android appi.Oikeasti mä en tajua elektroniikasta tai sähköstä mitään mutta nyt pitää askarrella ledivalot jotka toimivat pattereilla ja on on/off katkaisija. Jopa minunlaiden kädetön úrpo saa tuon tehtyä.
Kävin bebekissä niin mieli alkoi laukkaamaan villisti mitä kaikkea siihen saisi tehtyä mutta maltoin olla, tosin nyt pohdin miten saisi wifin niihin ja sillä ohjattua päälle/pois![]()
Perjantai
![]()

Kyllä kusti polkee yhdenkin perille. ;)4kpl tarvii niin ei viitsi 100 kpl tilata![]()
Wifi-dongle vaan kiinni ja virtapiuha, niin alkaa oma servu rasberryssä pyöriin ja ip:n kautta omille sivuille näppäileen.Tämäpä tämä.Aikaa ei tosin tunnu olevan toteuttaa.