https://www.blackcraftcult.com/collections/mens/products/black-metal-teresaMinäkin olen lapsi ja tunnustan viharyhmää pukeutumisessani: cobhc
Tällä tänään
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
https://www.blackcraftcult.com/collections/mens/products/black-metal-teresaMinäkin olen lapsi ja tunnustan viharyhmää pukeutumisessani: cobhc
Erittäin aliarvostettu puoli näissä naisissa on se, miten low maintenance ruuanlaiton suhteen ovat. Ongelma vain on siinä, että omat kokkaustaidot pääsevät hieman ruostumaan kun ei ole ketään arvostamassa hyvää ruokaa vaan makrot pitää olla just eikä melkein. :( Asiaa korjataan käymällä ulkona syömässä silloin tällöin.Mä voisin ottaa naisen joka jaksais syödä jokapäivä mun kanssa j-lihaa, riisiä ja keitettyjä pakasterehuja![]()
Juu, mutta tarkoitan siis esim. jostain ulkopuolisesta syystä parin yön häirintyneet yöunet tulisi olla myös ihan samalla tavalla pätevä omalla ilmoituksella kuin flunssa.Onhan se, mutta varmaan edellyttäisi käyntiä työterveydessä ja unilääkkeiden käyttöä.
Niin pitäisi mutta ei oleJuu, mutta tarkoitan siis esim. jostain ulkopuolisesta syystä parin yön häirintyneet yöunet tulisi olla myös ihan samalla tavalla pätevä omalla ilmoituksella kuin flunssa.
tosin aina voi vedota päänsärkyyn. Olen joskus niin tehnytkin #saikutisaikutiEipä silti, kyllä itellä pää alkaa kivistämäänkin, kun unet jää vähiin. Pitemmän päälle sekaa pakkikin, joten kyllä noistakin syyt irtoo.Niin pitäisi mutta ei oletosin aina voi vedota päänsärkyyn. Olen joskus niin tehnytkin #saikutisaikuti
Meen viel pari kertaa viel.Jaa etkö sä enää mee Siperiaan?
Kyllä duuni on vähän ku vaimo. Vaihtamalla paranee. Tosin ite vasta ekaa kertaa vaihtamassa. Duunia.Tässä vähän samaa juttua.
En tosin vielä päättänyt otanko vastaan, tarvinnee neuvoa antavaa. Harmillisen kiireinen viikonloppu vaan, niin ei tiedä ehtiikö konsultoimaan.
Onkohan tämä yleistäkin? Ihan todella harvoin oon kuullut ihmisten sanovan, että vähät unet saavat pään kipeäksi. Mulla itselläni niin käy siis ihan heti. Alle 7h unet niin voin olla melkoisen varma, että päähän sattuu aamulla. Päähän sattuu myös, jos joutuu nousemaan nopeasti sängystä. En oo koskaan ymmärtänyt, miten joiltan onnistuu sellainen samantien ylös hyppääminen kellon soidessa.Eipä silti, kyllä itellä pää alkaa kivistämäänkin, kun unet jää vähiin.
Vahva sama. Kyseessä on pakko olla epämätit ihmisetOnkohan tämä yleistäkin? Ihan todella harvoin oon kuullut ihmisten sanovan, että vähät unet saavat pään kipeäksi. Mulla itselläni niin käy siis ihan heti. Alle 7h unet niin voin olla melkoisen varma, että päähän sattuu aamulla. Päähän sattuu myös, jos joutuu nousemaan nopeasti sängystä. En oo koskaan ymmärtänyt, miten joiltan onnistuu sellainen samantien ylös hyppääminen kellon soidessa.

Ite oon pari kertaa vaihtanu, mutta aikaa on vierähtänyt edellisestä vaihdosta. Työpaikan. Itteä paremmin tienaavaa vaimoa on niin vaikee löytää, etten kyllä nykystä pois anna.Kyllä duuni on vähän ku vaimo. Vaihtamalla paranee. Tosin ite vasta ekaa kertaa vaihtamassa. Duunia.
Nyt sattu hassusti, että tarjottiin just sopivaan väliin kolmea paikkaa samanaikaisesti niin sai ite valita ja hinnotella.
Onkohan tämä yleistäkin? Ihan todella harvoin oon kuullut ihmisten sanovan, että vähät unet saavat pään kipeäksi. Mulla itselläni niin käy siis ihan heti. Alle 7h unet niin voin olla melkoisen varma, että päähän sattuu aamulla. Päähän sattuu myös, jos joutuu nousemaan nopeasti sängystä. En oo koskaan ymmärtänyt, miten joiltan onnistuu sellainen samantien ylös hyppääminen kellon soidessa.
Siis ei minulla yhdestä yöstä kipuile, mutta alkaa vanne kiristyä. Jos huonosti nukkuu useamman yön, pää on raskas ja alkaa ajoittain vihlomaan. Ei semmosta jatkuvaa särkyä, vaan semmosia puukoniskuja.Onkohan tämä yleistäkin? Ihan todella harvoin oon kuullut ihmisten sanovan, että vähät unet saavat pään kipeäksi. Mulla itselläni niin käy siis ihan heti. Alle 7h unet niin voin olla melkoisen varma, että päähän sattuu aamulla. Päähän sattuu myös, jos joutuu nousemaan nopeasti sängystä. En oo koskaan ymmärtänyt, miten joiltan onnistuu sellainen samantien ylös hyppääminen kellon soidessa.
Ite oon ollut ihan lapsuudesta asti huono nukahtamaan ja vuoden-pari söin nukahtamislääkkeitä joskus 10 vuotta sitten. Itselle niistä oli kyllä silloisessa tilanteessa apua, kun nukahtamista häiritsi normaalin lisäksi henkinen ja fyysinen ylikuorma. Eli, omasta mielestä ovat hyviä purkamaan tilannetta hetkellisesti, mutta tosiaan kuten mainitsit, mikään lääke ne eivät ole, vaan ihmisestä itsestään se lähtee (jos unohdetaan sairaudet).Kyllähän lyhyeksi jääneet unet saa helposti aikaan semmoista pientä päänsärkyä täälläkin. Ei mitään sellaista, mihin kuvittelisinkaan ottavani mitään särkylääkettä, mutta kumminkin, että tuntee olossaan. Samalla tavalla vähät unet saa semmoista pikku hikeä aikaan plus syke korkeammalla. Eikö nää ole ihan perinteisiä univajeesta johtuvia oireita.
Meikäläinen kyllä nukkuu nykyään pääosin hyvin, mutta kyllä sen huomaa, jos kroppa käy kierroksilla, niin nukahtaminen voi olla välillä vaikeaa. Täysin unettomat yöt on onneksi nykyään tosi harvinaisia. Nukahtamislääkkeitäkin joskus käyttäneenä en kyllä ihan heti lähtisi ratkaisemaan uniongelmia niiden kautta. Ensinnäkään niistä ei ollut itelle juuri mitään apua, kun ongelma oli enemmän siinä, että koko nukkumaan menosta ja rauhoittumisesta oli tullut jonkinlainen mörkö ja elämäntilanne oli kokonaisuudessaan liian kuormittava, jolloin pari nappia ei tuota muuttanut mihinkään, ja toisekseen ne saa vielä paskemman olon aikaan seuraavana päivänä.
Eli niin kuin tuntuvat suosittelevankin pidemmässä juoksussa, niin uniongelmien kanssa pitäisi varmaan lähteä koko elämäntilanteen kartoittamisesta ja siitä, mistä uniongelmat perimmiltään johtuu. Sen jälkeen näitä varmaan ratkotaan jonkinlaisella kognitiivisella terapialla, jos omat eväät ei riitä asioiden ratkaisemiseen. Itse pääsin onneksi ihan sillä, että lähti rauhoittamaan tilannetta ja vähentämään kaikenlaista kuormitusta, mutta pitkään siinä meni tuosta akuuttivaiheesta ennen kuin kunnolla alkoi nukkumaan
Vaimo tienaa 2700€/kk enempi kun minä.Mulla kun nyt nousi palkka niin se on lähes täysin sama kuin miehellä.
Saattana. Tasa-arvoa, Finlayson naisen euro vs. miehen euro.Vaimo tienaa 2700€/kk enempi kun minä.
Meillä 1000-3000€, kuukaudesta riippuen.Vaimo tienaa 2700€/kk enempi kun minä.